تبیان، دستیار زندگی
انی الاهلی بسیارعالی است زنجیرهایم را برای عبور ازبرف و یخبندان آلمان بسته ام ملی پوش کشورمان و عضو تیم بایرن مونیخ آلمان تاکید کرد: عزمش را برای حضوردررقابتهای بوندس لیگا آلمان جزم کرده است و باتمام وجود درتمرینات بایرن مونی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کریمی :

رابطه من با سرمربی آلمانی الاهلی بسیارعالی است
زنجیرهایم را برای عبور ازبرف و یخبندان آلمان بسته ام


ملی پوش کشورمان و عضو تیم بایرن مونیخ آلمان تاکید کرد: عزمش را برای حضوردررقابتهای بوندس لیگا آلمان جزم کرده است و باتمام وجود درتمرینات بایرن مونیخ شرکت خواهد کرد.

علی کریمی بازیکن سابق تیم الاهلی امارات که با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان پیوسته است، درگفتگوبا مهر ضمن بیان این مطلب افزود: صحبتهایی که ازقول من درمورد سرمربی تیم فوتبال الاهلی مطرح شده است، به هیچ وجه صحت ندارد ومن با هیچ نشریه ای صحبت نکرده ام.

کریمی درمورد وینفرشفر سرمربی تیم فوتبال الاهلی گفت: اومربی بسیارخوبی است که رابطه بسیارعالی هم با من دارد. شفر همواره به من احترام گذاشته وهیچوقت با هم مشکلی نداشته ایم. اما متاسفانه یکی ازروزنامه های ورزشی عنوان کرده که سردبیرنشریه کیکر ازسرمربی الاهلی خط می گیرد که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: زمانی که مسئولان باشگاه بایرن مونیخ درصدد جذب من بودند با چندین مربی مطرح شاغل درفوتبال ایران وشخص شفرمشورت کرده بودند که سرمربی الاهلی ازبازی من تمجید کرده بود.

علی کریمی در مورد اظهارات سردبیرورزشی کیکرگفت: ایشان نظرات خودش را مطرح کرده وقطعا نظرات هرکس برای خودش قابل احترام است.

کریمی درادامه تاکید کرد: قطعا با شروع تمرینات بایرن مونیخ تلاشم تا دوبرابرخواهم کرد تا بتوانم دراین تیم جا بیفتم. این را هم تاکید می کنم که نه تنها برف زمستان مونیخ را خواهم دید، بلکه زنجیره هایم را هم بسته ام تا با قدرت ازبرف ویخبندان آلمان عبورکنم.

هافبک ملی پوش کشورمان درادامه گفت: با شروع تمرینات بایرن مونیخ تلاش خواهم کرد بتوانم خودم را با شرایط این تیم وقف دهم وثابت کنم که حرفها را باید درزمین مسابقه زد.

علی کریمی درپایان گفت: برای آنکه به ترکیب اصلی بایرن راه پیدا کنم، باید بیشترازاین تلاش وتمرین کنم.

 کریمی از بایرن مونیخ و تیم ملی می گوید 

 ملاقات‌ پروین‌ و علی کریمى‌ 

 نظر دایی در مورد پیوستن کریمی به بایرن 

 بازتاب انتقال علی كریمی به بایرن در رسانه‌های جهان