تبیان، دستیار زندگی
برگزاری جلسه‌ی بعدی هیات مدیره پرسپولیس در مشهد مقدس كمك دو میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس به بهادری پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولس برابر ملوان، سبب شد تا هیات مدیره‌ی جدید این باشگاه به بازیكنان این تیم مبلغی را به عنوان پا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاداش به بازیكنان پرسپولیس پیش از دیدار با ابومسلم

برگزاری جلسه‌ی بعدی هیات مدیره پرسپولیس در مشهد مقدس
كمك دو میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس به بهادری


پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولس برابر ملوان، سبب شد تا هیات مدیره‌ی جدید این باشگاه به بازیكنان این تیم مبلغی را به عنوان پاداش اختصاص دهد.

پس از پیروزی 4 بر یك پرسپولیس برابر ملوان، اعضای هیات مدیره‌ی این باشگاه در جلسه‌ی روز گذشته‌ی خود مقرر كردند تا مبلغی را به عنوان پاداش به بازیكنان این تیم پیش از دیدار برابر ابومسلم اهدا كنند.

خبر دیگری از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حاكی است، پس از مجروح شدن حشمت بهادری عكاس سایت خبری تبیان، هیات‌مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا مبلغ یك میلیون تومان بلاعوض و یك میلیون تومان به عنوان وام به این عكاس اختصاص دهد و یك نفر به عنوان مامور تا پایان درمان، وضعیت وی را مورد بررسی قرار دهد.

اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس، فردا برای زیارت امام رضا به شهر مقدس مشهد سفر خواهند كرد و جلسه‌ی بعدی خود را در این شهر برگزار خواهند كرد.

همچنین، پیش از دیدار روز یكشنبه‌ی پرسپولیس برابر ابومسلم، بازیكنان دو تیم در ضیافت شامی كه از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ترتیب داده شده شركت خواهند كرد.