تبیان، دستیار زندگی
روین دیدار عقب افتاده دو تیم آذربایجان ( تیم علی پروین ) و پاسارگارد در زیر گروه لیگ دسته اول ، دیروز بعد از بازی پاس – ابومسلم در ورزشگاه پاس برگزار شد و طی آن تیم پروین با شكست2 بر صفر حریف ، صاحب یك پیروزی شیرین شد. دو تی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك پیروزی شیرین برای پروین

دیدار عقب افتاده دو تیم آذربایجان ( تیم علی پروین ) و پاسارگارد در زیر گروه لیگ دسته اول ، دیروز بعد از بازی پاس – ابومسلم در ورزشگاه پاس برگزار شد و طی آن تیم پروین با شكست2 بر صفر حریف ، صاحب یك پیروزی شیرین شد. دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند كه علی پروین ، مدیر عامل تیم آذربایجان از میان تماشاگران نظاره گر بازی بود و رضا شاهرودی به دلیل مصدومیت روی سكو قرار داشت . در مقابل بهزاد داداش زاده ؛ مهدی صالح پور و علی باغمیشه از ابتدا در تركیب آذربایجان قرار داشتند .

هر دو تیم آمده بودند با پیروزی میدان را ترك كنند و از این رو ، بازی را با چهره ای تهاجمی شروع كردند. تیم پروین نسبت به بازی اول خود ، هماهنگ تر و حساب شده تر بازی می كرد. به طوری كه این تیم خیلی زود توسط مهدی نكونام صاحب گل شد تا شادی را به اردوی تیم پروین بیاورد. بعد از این گل ، تیم پروین عقب كشید و به حفظ نتیجه پرداخت ولی تیم پاسارگارد هر چه تلاش كرد نتوانست به گل تساوی دست یابد. در نیمه دوم پاسارگارد با حمله شروع كرد ولی نتوانست از خط دفاع محكم تیم پروین عبور كند. تیم پروین در ضد حمله ها خطرساز ظاهر شد و در دقیقه72 روی یكی از همین ضد حمله ها به وسیله هادی حق شناس صاحب گل دوم شد. حالا ، تیم پروین با4 امتیاز صدر نشین گروه اول است و می تواند یكی از تیم های صعود كننده به لیگ آزادگان باشد.

اتفاق ویژه

با آنكه گفته می شود پاسارگارد تیم امیر عابدینی است ولی او در ورزشگاه پاس حضور نداشت تا پیروزی تیم پروین را ببیند.