تبیان، دستیار زندگی
جمیل لطف الله نسبی در مورد روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات تور جهانی اتریش و دیگر برنامه های مورد نظر در رابطه با این تیم توضیح داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:رنکینگ جهانی بازیکنان باید بهبود یابد

جمیل لطف الله نسبی در مورد روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات تور جهانی اتریش و دیگر برنامه های مورد نظر در رابطه با این تیم توضیح داد.

بخش ورزشی تبیان
تنیس روی میز

وی با بیان اینکه از عصر دوشنبه تمرینات تیم ملی برای اعزام به تور جهانی اتریش در تهران آغاز شد، اظهار داشت: البته به جز ۶ بازیکن اعزامی به این مسابقات دیگر بازیکنانی که در رقابت های دسته برتر حضور داشته و عملکرد نسبتا خوبی هم داشتند نیز در اردو حاضر هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه مسابقات تور جهانی اتریش ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی ۱۸ آبان ماه تهران را به مقصد اتریش ترک می کند تا آن زمان یک فرصت حدودا دو هفته ای در اختیار داریم و بر همین مبنا برنامه های خود را برای آماده سازی اجرا می کنیم.

لطف الله نسبی در این رابطه ادامه داد: تا زمان اعزام به اتریش اردونشینان روزانه دو جلسه تمرین خواهند داشت. البته هفته اول تمرینات خیلی پرفشار برگزار می شود تا بازیکنان خیلی زود به آمادگی مورد نظر برسند، این فشار تمرینات در هفته دوم و به خاطر نزدیک تر شدن فاصله زمانی مسابقات کمتر می شود.

وی با بیان اینکه بعد از رقابت های تور جهانی اتریش، یک دوره مسابقات تور جهانی نیز در کشور سوئد برگزار می شود، گفت: به غیر از افشین نوروزی، دیگر ملی پوشان اعزامی به اتریش در رقابت های سوئد شرکت می کنند. حضور این بازیکنان در مسابقات سوئد با هزینه شخصی انجام می شود. امین میرالماسی نیز با هزینه شخصی در مسابقات سوئد شرکت خواهد کرد.

این مربی در رابطه با اینکه گفته می شود میرالماسی در فهرستان بازیکنان اعزامی به اتریش نیز حضور دارد، اما نام وی رسانه ای نشده است، گفت: حضور میرالماسی در مسابقات سوئد با هزینه شخصی انجام می شود. وی در لیست انتظار مسابقات اتریش نیز قرار دارد، اما فعلا در لیست ترکیب ا عزامی نیست در صورتی که میرالماسی از لیست انتظار وارد فهرست بازیکنان اصلی شرکت کننده شود، نام وی را در ترکیب اعزامی قرار می دهند اما تاکید می کنم اعزام میرالماسی به سوئد با هزینه شخصی انجام می شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که این تیم حضور در تور جهانی اتریش و سوئد را با چه هدفی دنبال می کند، گفت: فروردین و خرداد ماه سال آینده به ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در چین و آلمان برگزار می شود. باید برای حضور در این دو رویداد، بازیکنان را آماده کنیم و بهترین کار این است که در این فاصله زمانی در پروتورها و تورهای جهانی که در کشورهای مختلف برگزار می شود، شرکت کنیم.

لطف الله نسبی تاکید کرد: در حال حاضر به غیر از نوشاد و نیما عالمیان، دیگر بازیکنان ما از رنکینگ جهانی خارج شدند. این در حالی است که رنکینگ تیمی هر کشور بر اساس رنکینگ نفرات آن مشخص می شود. بنابراین باید در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم تا به واسطه این حضور ملی پوشان ما کسب امتیاز کرده و دوباره وارد رنکینگ جهانی شوند و این گونه رنکینگ تیمی ایران را ارتقاء بخشند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .