تبیان، دستیار زندگی
فینال بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال از ساعت 15 فردا (چهارشنبه) در تالار فدراسیون والیبال بین تیم های پیکان و شهرداری ارومیه برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ ستارگان در فینال لیگ والیبال


فینال بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال از ساعت 15 فردا (چهارشنبه) در تالار فدراسیون والیبال بین تیم های پیکان و شهرداری ارومیه برگزار می شود.


لیگ والیبال

سرانجام بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال به ایستگاه پایانی رسید؛ جایی که دو تیم قدرتمند پیکان و شهرداری ارومیه در تالار فدراسیون والیبال برابر هم صف آرایی می کنند. پیکان با در اختیار داشتن محمد موسوی یکی از بهترین مدافعان روی تور جهان و همچنین فرهاد قائمی دریافت کننده و مجتبی میرزاجانپور قدرتی زن تیم ملی یکی از بهترین ترکیب های این فصل را به خود اختصاص داده است؛ ترکیبی که تاکنون فقط برابر تیم با انگیزه شهرداری تبریز سر تسلیم فرود آورده و سایر حریفانش را شکست داد.
شهرداری ارومیه اما در این فصل یک تیم رویایی در اختیار دارد. شهرام محمودی در پشت خط، نیکلوف در پست سرعتی، عبادی پور، فیاضی و نظری افشار در دریافت همه ستاره هایی هستند که حتی بعد از جدایی سعید معروف از این تیم پیروزی های مهمی را بدست آوردند. ورمیلیو پاسور باتجربه این تیم هم نشان داده در فریب مدافعان روی تور حریف چیزی کمتر از معروف نیست.
بازی این دو تیم نوید یکی از تماشایی ترین دیدارهای لیگ را می دهد. امسال فینال لیگ برتر والیبال برخلاف سال های گذشته در تالار فدراسیون برگزار می‌شود. با توجه به ظرفیت محدود این سالن باید دید مسئولان برگزاری چه تدابیری را برای مدیریت این بازی به کار می بندند. اگرچه پیش از این سازمان لیگ فدراسیون به دلیل فحاشی تماشاگران پیکان را محروم کرده بود اما همانطور که پیش بینی می شد در کمتر از 24 ساعت با رایزنی های انجام شده این محرومیت از همه تماشاگران پیکان به لیدرهای این تیم تنزل یافت.
اما در دیدار رده بندی هم از ساعت 13 فردا (چهارشنبه) تیم های شهرداری تبریز و میزان خراسان برابر هم صف آرایی می کنند. دو تیمی که در این فصل نتایج خوبی را رقم زدند حالا در آخرین گام برای تصاحب مدال برنز این دوره از مسابقات به مصاف هم می روند. باید دید انگیزه بازیکنان شهرداری تبریز برابر تجربه بالای بازیکنان میزان خراسان چه پایانی خواهد داشت.
*برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال:
چهارشنبه 27 اسفند
تالار فدراسیون والیبال- ورزشگاه آزادی
** دیدار رده بندی ساعت 13: شهرداری تبریز – میزان خراسان
ناظرین:سعید درخشنده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: علیرضا قریب
دیدار نهایی ساعت 15:30: شهرداری ارومیه – پیکان تهران
ناظرین: امیدوار حاتمی، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: محسن ترابی

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت والیبال