تبیان، دستیار زندگی
سومین دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با پیروزی خودرو سازان همراه شد تا پیکانی ها حریف تیم شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکان فینالیست والیبال ایران



سومین دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با پیروزی خودرو سازان همراه شد تا پیکانی ها حریف تیم شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال شوند.


والیبال ایران

دیدار سوم دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران برگزار شد و شهرداری تبریز سه بر صفر مغلوب پیکان شد.شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر21، 25 بر 22 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا در نهایت در مجموع سه مسابقه دو بر یک پیروز شوند.تیم والیبال پیکان تهران در مسابقه نخست این مرحله سه بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد و در دیدار دوم که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، سه بر دو مغلوب این تیم شد.

در ست دوم و امتیاز 15 بر 15 اسپک بازیکنان پیکان به خارج از زمین برخورد کرد اما داور رای به داخل داد که واکنش بازیکنان شهرداری تبریز را در پی داشت و بهرام فرید بازیکن شماره هفت شهرداری تبریز از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.در پایان ست دوم هواداران منتسب به پیکان در اقدامی نامناسب علیه بازیکنان شهرداری تبریز شعار و فحاشی کردند که سعید مصطفی وندبازیکن شماره 2 شهرداری تبریز با یکی از هواداران منتسب به پیکان تهران درگیری لفظی پیدا کرد.دو بازیکن پیکان برای آرام کردن مصطفی وند اقدام کردند اما هواداران منتسب به تیم شهرداری تبریز شروع به پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه کردند که این اقدام آنان نیز جو سالن را بدتر کرد.

در ست سوم این مسابقه نیز فرهاد قائمی بازیکن تیم پیکان تهران از داور اول کارت قرمز گرفت.تیم شهرداری ارومیه در دیگر دیدار این مرحله موفق به شکست میزان خراسان شدند تا حریف تیم پیکان در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال باشند.امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال به عنوان ناظر ویژه و سعید درخشنده به عنوان ناظر سازمان لیگ نظارت بر دیدار سوم تیم های پیکان و شهرداری تبریز که مسابقه مرگ زندگی برای دو تیم بود، بر عهده داشتند. همچنین کیوان عابدزاده و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را انجام دادند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز چهارشنبه 27 اسفندماه با برگزاری دو مسابقه به پایان خواهد رسید تا تیم های اول تا چهارم این رقابت ها نیز معرفی شوند.

تیم های شهرداری تبریز و میزان خراسان در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر می روند و تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه نیز در دیدار نهایی به کسب جام بیست و هشتم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

بخش ورزشی تبیان



منبع: ایرنا