تبیان، دستیار زندگی
۱۵۳ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از اقدام وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تقدیر و تشکر کردند. 153نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باامضای نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در زمینه شفاف‌سازی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر مجلس از وزارت ورزش


153 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از اقدام وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تقدیر و تشکر کردند. 153نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باامضای نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در زمینه شفاف‌سازی قراردادهای برخی از تیم‌های فوتبال تقدیر و قدردانی کردند.

مجلس

متن کامل این نامه که علیرضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بدینوسیله ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام اخیر وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر عدم ارتزاق ورزش حرفه‌ای از بودجه کل کشور به استناد تبصره ذیل ماده 13 قانون برنامه پنجم توسعه در جلوگیری از دلال‌بازی در قراردادهای بازیکنان که باعث انزجار اهالی محترم ورزش و مردم ورزش‌دوست نسبت به این موضوع گردیده است، تقدیر و تشکر می‌نماییم و مصرانه از دستگاه‌های ذیربط از جمله صداوسیما، روزنامه‌نگاران و دستگاه قضا خواستار حمایت از ادامه حرکت اخیر وزارت محترم ورزش و جوانان هستیم و در این مسیر نیز مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت به سالم‌سازی فضای ورزشی کشور اعلام می‌دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایرنا