تبیان، دستیار زندگی
نائب قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان گفت: 2 سال پیش نباید مقابل مربی ام کورش باقری می ایستادم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهداد سلیمی:

نباید مقابل کوروش باقری می‌ایستادم


نائب‌قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: 2 سال پیش نباید مقابل مربی‌ام کورش باقری می‌ایستادم.

بهداد سایمی

بهداد سلیمی که در یک برنامه تلویزیونی گفت‌وگو می‌کرد در مورد کورش باقری گفت: باقری از بهترین مربیان ایران است و شکی در این موضوع نیست و نتایجی که به دست آورد این موضوع را نشان می‌دهد. من از لحاظ فنی با او مشکل نداشته و ندارم اما یکسری مسائل داخلی وجود داشت که باعث عدم همکاری ما در تیم ملی شد.

وی ادامه داد: هنوز بر سر حرف‌هایم هستم اما اگر 2 سال پیش بود در قبال مسائلی که پیش آمد شاید جور دیگری رفتار می‌کردم تا آن مشکلات پیش نیاید. در آن زمان جوان بودم و ناپخته، اما الان تجربه بیشتری دارم. قبول دارم که صد در صد نباید جلوی مربی‌ام می‌ایستادم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به دنیای سیاست را دارد یا نه، گفت: در حال حاضر برای این موضوع برنامه‌ای ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی وزنه‌برداری بگذارم.

نائب‌قهرمان جهان در مورد وضع مالی‌اش گفت: وضعیت مالی‌ام خوب است. حدود 2 میلیون تومان از صندوق حمایت می‌گیرم و زمانی که در اردو باشیم ماهی یک میلیون و 800 هزار تومان دریافتی دارم. البته حدود 5 ماه است که از صندوق به ما حقوقی داده نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حقوق برای زندگی‌اش کافی است‌، گفت:‌خدا را شکر مشکلی وجود ندارد چون از جاهای دیگر هم به من می رسد.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به دنیای سیاست را دارد یا نه، گفت: در حال حاضر برای این موضوع برنامه‌ای ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی وزنه‌برداری بگذارم

سلیمی در مورد برنامه آینده‌اش گفت: اگر مصدوم نشوم برنامه‌ام این است تا المپیک 2016 وزنه بزنم. به این دلیل می‌گویم مصدوم نشوم چون وزنه‌برداری رشته انفجاری است و مصدومیت در آن زیاد است چون باید ناگهان وزنه را بالای سر برد.

وی در پایان با اشاره به ازدواج با خواهر یکی از دوستانش، در مورد حضور همسرش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: با حضور همسرم در این مسابقات و به خصوص حرکات دوضرب آرامش گرفتم و تمرکز بیشتری داشتم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس