تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید اولتیماتومی در مورد دو شغله بودنش دریافت نکرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا‌زاده و اولتیماتوم دوشغله بودن


رییس فدراسیون وزنه برداری می‌گوید اولتیماتومی در مورد دو شغله بودنش دریافت نکرده است.

رضازاده

حسین رضازاده در حاشیه دومین مرحله لیگ برتر وزنه برداری که در اصفهان برگزار شد با بیان اینکه انتظارات مردم در مسابقات اینچئون برآورده نشد، اظهارکرد: قبل از تورنمنت اینچئون مطرح کرده بودم که ما با هشت وزنه بردار به دنبال کسب پنج مدال هستیم که متاسفانه دو نفر از ملی پوشان ما با مصدومیت مواجه شدند و مجبور شدیم با شش وزنه بردار اصلی‌مان به مسابقات اعزام شویم، البته سطح مسابقات بسیار بالا بود و در وزن‌های پایین رکورد‌های جهانی نیز شکسته شد که واقعا مدال آوردن را سخت می‌کرد.

وی با اشاره به مصدومیت جابر بهروزی در وزن 69کیلوگرم، خاطرنشان‌کرد: جابر بهروزی به علت برخی از مصدومیت‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند و به مدال دست نیافت، البته نصیر شلال نیز در وزن 105کیلوگرم نتوانست مدال کسب کند و ما را نا امید کرد و باید گفت که در بازی‌های آسیایی شانس با ما یار نبود.

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در پاسخ به این سوال که برخی از کارشناسان بر روی عملکرد مربیان تیم ملی انتقاد داشته‌اند و گفته می‌شده که مربیان وزنه برداری می‌توانستند وزنه‌های بهتری را برای کیانوش رستمی یا رسول تقیان انتخاب کنند، گفت: از کیانوش رستمی انتظار مدال طلا را داشتیم، انتخاب وزنه بحثی فنی است که باید مربیان آن را انتخاب کنند و من این انتقادهایی که برخی از رسانه‌ها به راه انداخته‌اند را قبول ندارم. برخی از رسانه‌ها بدون اطلاعات کافی این نقد‌ها را می‌کنند.

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در پاسخ به این سوال که سازمان بازرسی اولتیماتومی به شما داده است که یا باید ریاست فدراسیون را برعهده داشته باشید و یا در شورای شهر فعالیت کنید، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام!

جابر بهروزی به علت برخی از مصدومیت‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند و به مدال دست نیافت، البته نصیر شلال نیز در وزن 105کیلوگرم نتوانست مدال کسب کند و ما را نا امید کرد و باید گفت که در بازی‌های آسیایی شانس با ما یار نبود

رضا زاده در مورد مسابقات جهانی وزنه برداری و المپیک سال 2016 برزیل، افزود: طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی وزنه برداری باید 8 وزنه بردار برای کسب 6 سهمیه المپیک معرفی شوند که این وزنه بردارها تعیین شده‌اند. 75 کشور در قالب 650 ورزشکار زن و مرد برای کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کنند و امید ما برای کسب مدال در وزن های 85 و فوق سنگین است، زیرا سطح این مسابقات بسیار بالا و شانس مدال آوردن کم است، اما دیگر ورزشکاران ما نیز برای کسب امتیاز و ارتقاع تیم ملی وزنه برداری تلاش خواهند کرد.

وی در مورد طوماری که داوران به علت کم بودن حق الزحمه خود نوشته‌اند، افزود: من کم بودن دست مزد داوران را قبول دارم و می‌دانم که دستمزد آن‌ها کم است، اما این داوران به دو دسته از داوران درجه یک بین المللی و داوران درجه 2 بین المللی تقسیم می‌شوند و من نمی‌توانم دستمزد آن‌ها را کم یا زیاد کنم، زیرا این تعرفه‌ها از طرف وزارتخانه تصویب می شود.، اما تکذیب می‌کنم که داوران چنین چیزی نوشته‌اند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا