تبیان، دستیار زندگی
ایران در سومین دیدار خود از مرحله دوم پانزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در یک دیدار نزدیک مقابل آمریکا به برتری رسید ............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست آمریکا مقابل ایران

ایران - آمریکا

ایران در سومین دیدار خود از مرحله دوم پانزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در یک دیدار نزدیک مقابل آمریکا به برتری رسید.

به نقل از  مهر، در این دیدار که در مجموعه ورزشی بالوادی شهر پونه (پونا) هندوستان برگزار شد تیم ایران در گروه F رقابت ها با حساب 3 بر 2 (23-25، 25-21، 25-18، 20-25، 15-10)  از سد حریف خود گذشت.

ایران و آمریکا دو بازی نخست خود مقابل تیم های برزیل و کوبا را با شکست پشت سر گذاشته بودند. بهترین مقامی که ایران در این رقابت ها می تواند کسب کند ، عنوان پنجمی است در حالی که این تیم در رقابت های سال 2007 که در مراکش برگزار شد با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

پیروزی ایران مقابل آمریکا

تیم والیبال جوانان ایران پس از قبول و شكست مقابل تیم‌های كوبا و برزیل و كسب یك پیروزی مقابل تیم ملی جوانان آمریكا به عنوان تیم سوم این گروه در مرحله‌ی نیمه پایانی مسابقات و برای كسب یكی از عناوین پنجم تا هشتمی پیش از ظهر امروز به وقت تهران به مصاف تیم بلژیك خواهد رفت.

در سایر دیدارها تیم‌های برزیل، كوبا، آرژانتین و هند به عنوان تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی پایانی مسابقات با یكدیگر دیدار خواهند كرد و تیم‌های روسیه و آمریكا دیگر دیدار تیم‌های پنجم تا هشتم را انجام خواهند داد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری