تبیان، دستیار زندگی
سرپرست و بازیکن پیشین استقلال به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاجیلو سرپرست تیم ملی فوتبال شد

اصغر حاجیلو

سرپرست و بازیکن پیشین استقلال به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد.

کمیته تیم های ملی پس از قطعی شدن جدایی منصور پورحیدری از تیم ملی فوتبال کشورمان ، اصغر حاجیلو را به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب و معرفی کرد.

سرپرست جدید تیم ملی فوتبال پس از انتخابش به عنوان سرپرست تیم ملی گفت: آدم كوچكی هستم اما امیدوارم به خوبی وظایفم را در كنار افشین قطبی و بازیكنان تیم ملی انجام دهم.

اصغر حاجیلو كه عصر دیروز(دوشنبه) به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال منصوب شد، در این باره گفت: برای این انتخاب جلسه و مذاكرات چندانی با مسوولان فدراسیون نداشتم و تنها روز گذشته به مدت نیم ساعت با علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درباره مسائل تیم ملی و خصوصیات اخلاقی مربیان و بازیكنان این تیم صحبت كردیم و نسبت به وضعیت آنها آشنایی بیشتری پیدا كردم.

حاجیلو سرپرست جدید تیم ملی فوتبال

پس از آن قرار شد كفاشیان با تاج نایب رییس فدراسیون جلسه‌ای داشته باشد و در این زمینه به تعامل برسند و سپس امروز اعلام شد كه بنده به این سمت منصوب شدم كه از این انتخاب بسیار خوشحالم.

وی افزود: آدم كوچكی هستم و در كنار بزرگانی در فوتبال ایران كار كردم. در حدود 6 سال سرپرست تیم‌های مختلف بوده‌ام اما فكر می‌كنم اكنون كه به سمت سرپرستی تیم ملی منصوب شده‌ام وظایفم بیش از گذشته شده است و باید تمام توانم را در این مسوولیت به كار گیرم.

حاجیلو گفت: امیدوارم در كنار افشین قطبی كه از او شناخت رسانه‌ای داشته و برخوردی با هم نداشته‌ایم و همچنین بچه‌های تیم ملی به عنوان عضوی كوچك انجام وظیفه كنم و در حوزه فعالیت خودم به خوبی از عهده كارها برآیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری