تبیان، دستیار زندگی
باشگاه مس کرمان که یکی از پر سروصداترین تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بود در آستانه انحلال قرار گرفت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس در یک قدمی آسیا

پرسپولیس - الشارجه

باشگاه مس کرمان که یکی از پر سروصداترین تیم های لیگ برتری در فصل نقل وانتقالات بود در آستانه انحلال قرار گرفت.

طبق آخرین اخبار رسیده از کرمان مشکلات داخلی تیم و عدم تامین بودجه از سوی مسئولان آن هم در این برهه حساس موجب شده تا تا باشگاه نتواند به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان عمل کند، آن هم بازیکنانی که با هزار امید راهی کرمان شده بودند و حالا پس از قطع امید از وعده های مسئولان، مذاکرات خود را با چند باشگاه جدید آغاز کرده اند.

جالب اینکه با وجود بندی در قرارداد تعدادی از بازیکنان جدید با باشگاه مس مبنی بر اینکه باید قسط اول قرارداد آنها تا هفته اول تیر ماه پرداخت می شد این بازیکنان بر اساس قوانین نیز آزاد محسوب می شوند و مجاز هستند به تیم جدیدی بپیوندند.در همین خصوص شنیده می شود بازیکنان مس که به طور دسته جمعی اردوی تیم را ترک کرده اند یا در حال مذاکره با تیم های جدید هستند و یا در راه کرمان تا قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کنند و مجتمع مس که علاقه ای به تیمداری ندارد همه اقدامات را برای انحلال این باشگاه صورت داده است.

خطر حذف مس کرمان از لیگ قهرمانان آسیا

در همین حال عبدالرضا برهانی نژاد مدیر عامل باشگاه مس کرمان با حق دادن به بازیکنان برای فسخ قراردادهای خود گفت: طبق قرادادهای فی مابین باشگاه و بازیکنان، ما آمادگی فسخ قرارداد همگی آنها را داریم.

در خصوص مشکلات تیم هم باید بگویم متاسفانه آقایانی که هیچ علاقه ای به ورزش ندارند از دادن یک ریال هم خودداری کرده اند تا این تیم را زمین بزنند.

وی ادامه افزود: تیم ما منحل نخواهد شد اما در تلاش هستیم تا با تشکیل جلسه هیئت مدیره رضایت اعضا را برای ادامه پر قدرت تیم مس کرمان بدست بیاوریم و پیش قسط بازیکنان را پرداخت کنیم.آنها قول داده اند وضعیت تیم را به زودی مشخص کنند.

او هنوز هم به حضور پر رنگ تیمش در مسابقات آسیایی امیدوار است: در تلاش هستیم تا این تیم قدرتمندانه در آسیا حاضر شود زیرا مردم فوتبالدوست کرمان چشم به این تیم دارند.

تمرینات پرسپولیس

پرسپولیس در یک قدمی آسیا

باشگاه مس کرمان که بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می کرد در آستانه انحلال قرار گرفته است! این در حالی است که مس کرمان به واسطه کسب عنوان سومی فصل گذشته لیگ برتر یکی از 4 نماینده کشورمان در لیگ حرفه ای 2010 آسیا محسوب می شود و در صورت انحلال این باشگاه، تیم پنجم فصل گذشته لیگ، پرسپولیس تهران جواز حضور در رقابتهای آسیایی به عنوان چهارمین نماینده ایران را به دست خواهد آورد.

گفتنی است پرسولیس طی قصل گذشته لیگ برتر به مقامی بهتر از پنجمی پس از تیم های استقلال تهران ، ذوب آهن اصفهان ، مس کرمان و سپاهان اصفهان دست پیدا نکرد اما در پی قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی و انحلال احتمالی مس کرمان می تواند شانس حضور در رقابتهای آسیایی را به دست آورد.

تبیان: به هر حال باید منتظر ماند و دید مسئولان تیم موفق کرمانی برای آینده این تیم چه تصمیماتی را ارائه خواهند کرد. همچنین گفتنی است تیم مس کرمان باید تا دهه اول مرداد ماه تیم های وابسته به خود را مستقل کند تا از نظر AFC مشکلی برای جواز حضور در آسیا را نداشته باشد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری