تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال صبای ایران دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با شکست ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست خانگی صبا مقابل پاختاکور

صبا، الهلال

تیم فوتبال صبای ایران دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با شکست برابر پاختاکور ازبکستان به اتمام رساند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ تیم‌های صبای ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب دیداری از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 16 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست دیدار  تیم صبا بازی را بهتر از حریف آغاز كرد و حتی یك بار دروازه پاختاكور را باز كرد كه گل تیم صبا توسط داور آفساید اعلام شد اما به مرور حریف ازبكستانی توپ ومیدان را در اختیار گرفت و حملات خود را بر روی دروازه صبا افزایش داد. فرهاد تاجیف نیز در دقیقه 35 دروازه صبا را باز کرد اما او نیز در موقعیت آفساید گلزنی کرده بود و گلش مردود اعلام شد.

در نیمه نخست محسن یوسفی بازیكن تیم صبای قم به دلیل خطا بر روی بازیكن ازبكستانی از زمین اخراج شد كه 10 نفره شدن تیم صبا بر شیوه تهاجمی بازی این تیم تاثیر گذاشت. هر چند كه فیروز كریمی با خارج كردن عادل كلاه‌كج و به میدان فرستادن غلامرضا رضایی به دنبال كسب سه امتیاز این بازی بود اما در نیمه دوم برتری كامل بر توپ ومیدان در اختیار پاختاكور بود و این تیم با دوگل فرهاد و زینت الدین تاجیف كه در دقایق 57 و 65 به ثمر رسید میزبان خود را شكست داد.

در گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تیم پاختاکور با هفت امتیاز صدرنشین است و تیم صبای ایران با 2 امتیاز و تفاضل گل 2- در رده سوم جدول ایستاده است.

شاگردان فیروز کریمی با تحمل شکست در دیدار برابر پاختاکور ازبکستان شانس صعودشان به دور دوم مسابقات کمرنگ شده و باید ناکامی های دور رفت را در مرحله برگشت مسابقات جبران کنند.

                                                                                                                              تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری