تبیان، دستیار زندگی
سپاهان امروز در مصاف با الشباب با آگاهى از اینكه با یك تساوى به دور بعد صعود مى كند پا به میدان مى گذارد و شاید آسان تر از حد تصور بتواند مجوز صعود را دریافت كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان  امروز یک امتیاز می خواهد

سپاهان - الشباب عربستان

امروز 16:30

سپاهان اصفهان نماینده فوتبال كشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امروز در مصاف با الشباب عربستان در مرحله گروهى رقابت ها كار سهل و البته دشوارى پیش رو خواهد داشت.

سهل از این جهت كه با توجه به قانون موجود در لیگ قهرمانان در صورت برابر بودن امتیازات تقابل 2 تیم و نتیجه رودررو لحاظ شده و تفاضل گل لحاظ نخواهد شد.

با اینچنین قانونى با توجه به هم امتیاز بودن 2 تیم یك تساوى نیز سپاهان را به مرحله یك چهارم نهایى مى رساند و پس از 2 سال حذف نمایندگان ایران در مرحله گروهى سپاهان مى تواند این طلسم  را شكسته و با شایستگى به دور بعد رقابت ها صعود كند.

البته زردپوشان نصف جهان به عبارتى دیگر كار دشوارى نیز پیش رو دارند چرا كه آخرین بازى آنها مقابل تنها حریفشان در راه صعود است و مطمئناً دیدار مقابل الشباب یكى از قدرتمندترین تیم هاى عربستان نمى تواند بازى آسانى تلقى شود.

همانطور كه سپاهان در بازى رفت و در خاك عربستان، الشباب را شكست داد و حالا به خاطر همان برد امید بیشترى نسبت به صعود دارد، تیم عربستانى هم مى تواند از كوچكترین غفلت بازیكنان نماینده كشورمان سود جوید و تیم منظم و تاكتیك پذیر سپاهان را غافلگیر كند.

به هر حال سپاهان امروز در مصاف با الشباب با آگاهى از اینكه با یك تساوى به دور بعد صعود مى كند پا به میدان مى گذارد و شاید آسان تر از حد تصور بتواند مجوز صعود را دریافت كند.

زردپوشان امروز بیات را به دلیل محرومیت و سلیمانى را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارند اما احتمال بازى كردن نویدكیا وجود دارد و اینچنین مى توان به موفقیت سپاهان در این دیدار امیدوار بود.

محرم نوید كیا كه به دلیل مصدومیت از ابتدای مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته برای تیمش بازی كند از هفته گذشته همراه با سایر بازیكنان تیم در تمرینات شركت كرده و بنا به گفته مربیان سپاهان آماده حضور در بازی ست

در مجموع همه چیز دست لوكا است. اینكه از آرمناك استفاده كند یا نه و اینكه شفیعى را به بازى بفرستد یا روى نیمكت بنشاند همه چیز حتى نتیجه هم دست لوكا است و تیم سپاهان با گرفتن حداقل امتیاز از این بازى مى تواند راهى دور بعدى شود. نتیجه این مسابقه در سرنوشت لوكا مؤثر است.

باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان اعلام كرد هواداران این تیم می توانند به صورت رایگان بازی این تیم مقابل الشباب را تماشا كنند. سپاهان و الشباب فردا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم می ایستند و بر اساس اعلام باشگاه سپاهان تماشاگران با پیراهن و یا پرچم زرد رنگ بدون بلیت وارد ورزشگاه خواهند شد.

مطالب مرتبط:

انگ تبانی بر پیشانی سپاهان