تبیان، دستیار زندگی
کرد مقداد نجف نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال اصلا مایل به استعفا نبود! به گزارش تبیان در حالی که دیشب هیات مدیره استقلال رسما اعلام کرد ، با استعفای مقداد نجف نژاد موافقت شده است ، وی موضوع ارائه ی استعفانامه را تکذیب ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجف نژاد : هیات مدیره کارشکنی می کرد


مقداد نجف نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال اصلا مایل به استعفا نبود!

به گزارش تبیان در حالی که دیشب هیات مدیره استقلال رسما اعلام کرد ، با استعفای مقداد نجف نژاد موافقت شده است ، وی موضوع ارائه ی استعفانامه را تکذیب کرد و صبح امروز در تماسی با کارمندان باشگاه اعلام کرد به زودی به دفتر کار خود باز خواهد گشت!

البته از اولین ساعات کاری امروز محمدرضا بهمنی بازرس ویژه سازمان تربیت بدنی در استقلال وارد باشگاه شده است تا امور جاری باشگاه را بر عهده بگیرد و ساعتی بعد گویا نجف نژاد هم به این نتیجه رسید که استعفا دادن بهترین راه حل ممکن است!

مقداد نجف نژاد دیشب در گفت و گو با برنامه ی 90 فاش ساخت در تمام دوران 4 ماهه ی فعالیتش به عنوان مدیرعامل حق امضا نداشته و با کار شکنی های عده ای از مخالفانش در هیات مدیره مواجه بوده است!

نجف نژاد در این باره گفت : هیات مدیره مصوب کرده بود که من هیچ نیروی تازه ای به باشگاه وارد نکنم و از نفرات موجود کسی هم خارج نشود ، لذا من فاقد اختیار لازم در مسوولیتم بودم.

مدیرعامل استقلال افزود : در تاریخ 7/11/85 طی نامه ای به رئیس سازمان تربیت بدنی شروطم را برای ادامه کار در باشگاه استقلال به این شرح نوشتم :

- ساختار جدید پیشنهادی بنده در هیات مدیره باشگاه به تصویب برسد .

- حکم مدیرعاملی من صادر شود و هیچ یک از اعضای هیات مدیره مجاز به اظهار نظر بدون هماهنگی من نباشد.

- سازمان فوتبال در باشگاه منحل شود.

اما نجف نژاد در این باره که چرا با وجود عدم رعایت این شروط همچنان در سمت مدیرعامل باقی ماند، توضیحی نداد!

مقداد نجف نژاد همچنین با این بهانه که همواره آخر هفته برای کنار خانواده بودن ، رهسپار شمال می شود ، خود را از اتهام قصور در ارسال فهرست استقلال مبرا دانست و گفت : فدراسیون نباید بخاطر تلفن نظری جویباری ، ارسال مدارک استقلال را متوقف می کرد.

نجف نژاد همچنین با گله از صفایی فراهانی تصریح کرد ؛ توقع داشتیم ایشان با طرح این موضوع که فدراسیون فوتبال به دلیل قرار داشتن در دوره ی انتقال ، با موانعی مواجه شده است ، بخشی از بار مشکل پیش آمده برای استقلال را بر دوش می گرفت!!!

نجف نژاد در حالی که در ابتدای صحبت های خود از مشکلات و عدم تمایلش برای حضور در استقلال سخن می گفت ، در دقایق پایانی ناگهان نظرش عوض شد و گفت : این اولین شبی است که احساس کردم مدیرعامل هستم!!

آقای ترابیان را عزل کردم ، استعفای قلعه نوعی و جویباری را پذیرفتم و ... فردا (امروز) هم حکم منصور پورحیدری ، حسن روشن و حاجیلو را می زنم!

استعفای ‌جمعی در استقلال