تبیان، دستیار زندگی
تیم رییس سازمان فوتبال باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال تهران گفت:برای دفاع از حق قانونی، ترجمه رسید پست از طریق وزارت امور خارجه به كنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و كارهای قانونی نیز در قالب رایزنی در حال انجام است. ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نویی: از طریق وزارت امور خارجه پیگیر امور هستیم


رییس سازمان فوتبال باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال تهران گفت:برای دفاع از حق قانونی، ترجمه رسید پست از طریق وزارت امور خارجه به كنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و كارهای قانونی نیز در قالب رایزنی در حال انجام است.

كنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه گذشته تیم استقلال تهران را به علت عدم ارسال به موقع اسامی اعضای این تیم از شركت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اخراج كرد.

امیر قلعه‌نویی به ایرنا گفت: باشگاه استقلال درمهلت قانونی یعنی 21 بهمن ماه اسامی تیم استقلال را از طریق پست به كنفدراسیون آسیا ارسال كرد.

وی افزود: علت نرسیدن اسامی اعضای تیم استقلال برای شركت در جام باشگاه-های آسیا مشخص نیست.

وی اظهارداشت:برغم گذشت یك هفته از ارسال اسامی تیم روز جمعه كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرد اسامی را دریافت نكرده‌است.

وی در ادامه تصریح كرد: برای قهرمانی استقلال فشار زیادی را متحمل شدم و در حالی كه تغییر مجمع، مدیرعامل و هیات مدیره مشكلاتی برای تیم ایجاد كرده بود این تیم با محدودیتهای فراوانی روبرو بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره این تیم گفت: برنامه شش ماهه تیم ملی قرار است آخر این هفته تدوین و به فدراسیون ارسال شود.

وی تشكیل اردوی تیم ملی در شهرستانها را منوط به وجود امكانات و فضاهای ورزشی مطابق با استانداردهای لازم منوط كرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت : فوتبال تبدیل به علم و صنعت شده است و برای پویایی این رشته ورزشی در شهرستانها مسوولان محلی باید حمایت جدی تری داشته باشند.

حذف استقلال ؛ بهت آسیا !