تبیان، دستیار زندگی
ونی ماجرا از سفر پرسپولیس به امارات آغاز شد . وقتی که پرسپولیس برای انجام یک دیدار تدارکاتی به امارات سفر کرد و خطیبی برای تماشای این دیدار به محل این بازی رفت . به گزراش تبیان ؛مسئولان استقلال که می دانند خط حمله تی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطیبی؛ صید 300 میلیونی


ماجرا از سفر پرسپولیس به امارات آغاز شد . وقتی که پرسپولیس برای انجام یک دیدار تدارکاتی به امارات سفر کرد و خطیبی برای تماشای این دیدار به محل این بازی رفت .

به گزراش تبیان ؛مسئولان استقلال که می دانند خط حمله تیمشان با مشکلاتی همراه است و این کمبود بازیکن با محرومیت سیاوش اکبرپور نیز به اوج خود رسیده است در صدد هستند تا با جذب یک مهاجم گلزن این مشکلات را در ادامه مسابقات لیگ و جام باشگاهای آسیا به حداقل برسانند.

خطیبی که صحبت از انتقال وی به پرسپولیس بود خود عنوان کرد تمایل دارد تا به تیم مقابل یعنی آبی پوشان پیونند . اما این انتقال به آن راحتی ها هم که فکر می کنید نیست چون رسول خطیبی در صورت جدایی از شارجه بازیکن سپاهان است و هر باشگاهی که می خواهد رسول را جذب کند باید رضایت باشگاه سپاهان را جذب کند.

انتقال خطیبی به هرکدام از تیم های استقلال و پرسپولیس هزینه سنگینی را در بر خواهد داشت.

رسول خطیبی كه در آغاز فصل از تیم سپاهان به شارجه پیوسته بود در ازای 500 میلیون مبلغ توافق شده بین باشگاه سپاهان و شارجه به این تیم انتقال یافت. 200 میلیون پول از جانب شارجه به سپاهان پرداخت شده و پیش‌قسط دوم و 300 میلیونی شارجه به سپاهان طبق توافق صورت گرفته در تاریخ 20 بهمن‌ماه پرداخت خواهد شد. چنانچه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این بازیكن را بخواهند برای فسخ قرارداد و در اختیار گرفتن خطیبی باید 300 میلیون به باشگاه سپاهان بپردازد تا قادر باشند این بازیكن را در اختیار بگیرند.

باشگاه استقلال برای پرداخت این پول نسبتا زیاد به دنبال راه حل جدیدی است تا خطیبی را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به لیست خود اضافه كند. آیا باشگاه استقلال می تواند ؟

رسول خطیبی : آقای گل لیگ امارات ایرانی خواهد بود

شكست 2 بر 1 تیم ملی فوتبال ایران از هامبورگ