تبیان، دستیار زندگی
ریم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از برگزاری تورنمنت چهارجانبه‌ای در تهران با حضور دو تیم خارجی و العین امارات پس از پایان مسابقات لیگ برتر خبر داد. محمدحسن انصاری فرد گفت: مسوولان باشگاه العین به درخواست ما مبنی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد: با تمام قدرت پا به نیم فصل دوم می‌گذاریم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از برگزاری تورنمنت چهارجانبه‌ای در تهران با حضور دو تیم خارجی و العین امارات پس از پایان مسابقات لیگ برتر خبر داد.

محمدحسن انصاری فرد گفت: مسوولان باشگاه العین به درخواست ما مبنی بر حضور در تورنمنت چهارجانبه تهران كه پس از پایان لیگ برتر قصد برگزاری آن را داریم جواب مثبت دادند. قصد داریم تا با دعوت از دو تیم معتبر خارجی دیگر این تورنمنت را با برنامه‌ریزی خوب و هماهنگ كه در شان باشگاه پرسپولیس باشد را برگزار كنیم.

وی ادامه داد: در مقابل، مسوولان باشگاه العین نیز از حضور پرسپولیس در امارات و انجام دیدار تداركاتی ابراز خرسندی كرده و خواهان گسترش روابط دو باشگاه در آینده شدند. آنها خواهان تداوم این مسابقات تداركاتی شده و عنوان كردند كه باشگاه العین همیشه برای میزبانی از پرسپولیس و برپایی اردوی مشترك آماده بوده و تیم ما می‌تواند از امكانات مختلف این باشگاه اماراتی استفاده كند.

انصاری‌فرد درباره بازیكنان جدید پرسپولیس به ایسنا گفت: در دیدار با العین از دو بازیكن تونسی به نام‌های "خالد حشام" و "بنیر" استفاده كرده و از آنها تست فنی و آمادگی گرفتیم. استخدام و جذب این دو بازیكن بستگی به نظر دنیزلی دارد اما، به احتمال فراوان "بنیر" مهاجم تونسی كه در بازی دیروز آماده نشان داد در نیم فصل دوم به پرسپولیس خواهد پیوست. همچنین دو ملی‌پوش سوریه نیز تا چند روز آینده در تمرینات و تست فنی باشگاه شركت می‌كنند تا در صورت صلاحدید كادر فنی آمده‌ترین و بهترین بازیكن را به خدمت بگیریم.

وی تاكید كرد: با توجه به بازی خوبی كه رضا جلالی در دیدار با العین انجام داد به احتمال فراوان با این مدافع عضو باشگاه استقلال دزفول تا پایان هفته جاری قرارداد خواهیم بست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مهرداد اولادی نیز اظهار كرد: تمام تلاش خود را برای حل مشكل سربازی اولادی به كار خواهیم بست تا در نیم فصل دوم از این بازیكن استفاده كنیم. امیدوارم كه مشكل اولادی نیز هر چه سریعتر برطرف شده تا نیم‌فصل دوم را با بیشترین قدرت و اقتدار و با تیمی كامل شروع كنیم.

انصاری فرد در پایان گفت: خوشبختانه روز پنج‌شنبه در نشست‌های جداگانه‌ای كه با تعدادی از بازیكنان و مربیان سابق پرسپولیس داشتیم با آنها به توافق رسیده و طلب اكثرآنها را در قالب چك‌های مدت‌دار پرداخت كردیم. بنابراین اكثر بازیكنان شاكی داخلی پرسپولیس طلب خود را دریافت كرده و مشكل و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

گزارش تصویری از دیدار دوستانه پرسپولیس _ العین