تبیان، دستیار زندگی
ائو اخراج دروازه بان استقلال تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال تهران با غیبت 4 بازیکن و قهر وحید طالب لو پیگیری شد. به گزارش مهر، این تمرین که از ساعت 15 عصر دیروز در ورزشگاه مرغوبکار برگزار شد، تحت تاثیر غیبت چهار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری لفظی طالب لو و بائو

اخراج دروازه بان استقلال


تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال تهران با غیبت 4 بازیکن و قهر وحید طالب لو پیگیری شد.

به گزارش مهر، این تمرین که از ساعت 15 عصر دیروز در ورزشگاه مرغوبکار برگزار شد، تحت تاثیر غیبت چهار بازیکن و درگیری لفظی طالب لو و بائو قرار گرفت.

ابتدا بازیکنان به مدت 10 دقیقه دور زمین دویدند تا بدنهای خود را گرم کرده و آماده تمرینات سنگین شوند. سپس تمرین آقا وسط درسه نوبت 20 دقیقه ای برگزار شد که در بین این تمرین، بازیکنان حرکات کششی را انجام می دادند.

در بخشی از تمرین عصر دیروز استقلال وحید طالب لو و میثم بائو با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که این درگیری به قهر ودروازه بان این تیم از تمرین منجر شد. طالب لو پس از ترک زمین بدون توجه به کادر فنی ورزشگاه را ترک کرد.

در بخش نهایی تمرین بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و با انجام یک بازی درون تیمی که بیش از 30 دقیقه طول کشید به این تمرین پایان دادند.

ضمن اینکه حسین کاظمی و امیرحسین صادقی ملی پوشان استقلال به علت مرخصی که تا روز شنبه از کادر فنی این تیم گرفته اند در این تمرین شرکت نکردند. همچنین مجتبی جباری به علت شرکت در برنامه های فیزیوتراپی و اژونگ اژونگ با اجازه کادرفنی جزو غایبان تمرین عصر امروز آبی پوشان بودند.

استقلال جای بی تربیت ها نیست !