تبیان، دستیار زندگی
رود تیم فوتبال پرسپولیس در صورت قطعی شدن برنامه های موردنظر احتمالاً پنج شنبه هفته آینده در امارات به میدان می رود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تأیید این خبر گفت: طبق برنامه ریزی كادر فنی تمرینات تیم از جمعه هفته جا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاید پرسپولیس هفته آینده به امارات برود


تیم فوتبال پرسپولیس در صورت قطعی شدن برنامه های موردنظر احتمالاً پنج شنبه هفته آینده در امارات به میدان می رود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تأیید این خبر گفت: طبق برنامه ریزی كادر فنی تمرینات تیم از جمعه هفته جاری آغاز می شود و ما سعی داریم بازیكنان خارجی و داخلی موردنیاز را هرچه سریعتر برای حضور در تمرینات انتخاب كنیم تا نیازهای سرمربی تیم در خط دفاع و حمله برطرف شود.

محمدحسن انصاری فرد در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: آقای دنیزلی خواهان جذب یك مدافع و یك مهاجم خارجی و عقد قرارداد با یك مدافع داخلی از لیگ آزادگان شده اند و ما در همین راستا رایزنی های لازم را با چندین آژانس بین المللی انجام داده ایم تا بتوانیم بازیكنان خوبی را جذب كنیم.

انصاری فرد تصریح كرد: از آنجا كه اكثر بازیكنان خوب خارجی و ایرانی در تیمی عضویت دارند جذب بازیكن خوب و ایده آل در این مقطع خیلی سخت است. ما هم سعی كرده ایم با اكثر آژانس های داخلی و خارجی ارتباط برقرار كنیم تا بتوانیم انتخاب خوبی داشته باشیم اما به علت محدود بودن گزینه ها و ریسك نكردن ترجیح دادیم به جای عقد قرارداد از چند بازیكن خارجی كه احتمال می رود مورد پسند سرمربی تیم قرار بگیرند برای حضور در تست فنی دعوت بعمل آوریم.هزینه سفر این بازیكنان را هم آژانس های مربوطه پرداخت می كنند و باشگاه در صورت عدم تأیید سرمربی سرمربی متحمل هزینه ای نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به احتمال فراوان در هفته آتی چند بازیكن از آفریقا، اروپا و حتی آسیا برای حضور در تست فنی به تمرینات پرسپولیس می آیند كه امیدواریم مورد پسند سرمربی تیم قرار بگیرند. یكی دو مدافع از لیگ هم كه از سوی باشگاه به سرمربی تیم معرفی شده بود مورد تأیید آقای دنیزلی قرار گرفته اند اما باشگاههای آنها با صدور رضایت نامه مخالفت كرده اند و ما در حال بررسی سایر گزینه ها هستیم.

انصاری فرد درباره احتمال برپایی اردوی آماده سازی در خارج از ایران گفت: آقای دنیزلی با برپایی اردو در خارج از كشور مخالف هستند و فقط با سفر دو روزه تیم به امارات برای برگزاری یك دیدار تداركاتی موافقت كرده اند. ما هم در حال رایزنی هستیم و در صورتی كه هزینه های این سفر از سوی حریف اماراتی و همچنین اسپانسرها تأمین شود احتمال دارد چهارشنبه هفته آینده راهی دبی شویم و بعد از انجام بازی دوستانه روز جمعه به ایران برگردیم.

مذاکره انصاری فرد با مدیران باشگاههای معتبر جهان در امارات

محرومیت های سنگین قرمز و آبی از سوی کمیته انضباطی