تبیان، دستیار زندگی
گزارشی از ساكت‌ترین شب تهران گل‌هایی كه با شكست برابر مكزیك پژمرده شدند شكست تیم ملی كشورمان از مكزیك، شهر تهران را در سكوتی سنگین فرو برده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ساعت 19:30 امروز (یكشنبه) ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گزارشی از ساكت‌ترین شب تهران

گزارشی از ساكت‌ترین شب تهران

گل‌هایی كه با شكست برابر مكزیك پژمرده شدند


شكست تیم ملی كشورمان از مكزیك، شهر تهران را در سكوتی سنگین فرو برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ساعت 19:30 امروز (یكشنبه) خیابان‌های همیشه پرترافیك تهران، یكی از خلوت‌ترین روزهای خود را گذراند، مردم در خانه‌هایشان به تماشای دیدار ایران و مكزیك نشستند، بسیاری از مغازه‌ها بسته بود و فروشگاهها و مغازه‌هایی كه دارای تلویزیون بودند برای تجمع فوتبال‌دوستان محلی بودند. رادیو نیز بهترین راه حل برای مردمی بود كه نمی‌توانستند در منازلشان بازی را نظاره كنند.

اما، در ساعت 21:15 این شرایط جای خود را به سكوت و بهت داده بود، خیابان ولیعصر (عج) تهران كه همواره محلی برای شادی فوتبال‌دوستان پس از پیروزی‌های ملی بوده است، اكنون آرام، آرام است.

گل فروشان اطراف میدان ونك كه در اقدامی ابتكاری، دسته گل‌های رز را به رنگ پرچم كشورمان تزیین كرده‌اند، اكنون دسته‌گل‌هایی را كه روی دستشان مانده جمع می‌كنند. در میدان ولیعصر (عج) نیز شرایط به همین شكل است.

جوانانی كه صورتشان را به رنگ پرچم كشورمان در آورده‌اند، آرام و بی صدا به سمت خانه باز می‌گردند.

به گزارش ایسنا، چند طرفدار در میدان فاطمی خشم‌شان را بر سر یكدیگر خالی می‌كردند كه با وساطت مردم كار به سرعت خاتمه یافت.

سرمربی، دروازه‌بان، مدافعان و سایر بازیكنان به ترتیب از سوی مردم در مورد اتهام این شكست قرار می‌گیرند.

اما، گروه 10 نفره‌ای از جوانان كه در خیابان فلسطین در حال بازگشت به خانه‌هایشان هستند، هنوز آن قدر امیدوارند كه نام ایران را فریاد می‌زنند.