تبیان، دستیار زندگی
مجیدی الاهلی را مدعی قهرمانی کرد، هت تریک سامره، گلزنی مبعلی تیم فوتبال الاهلی امارات با درخششِ فرهاد مجیدی - همچنان در آستانه قهرمانی رقابت های فوتبال باشگاه های امارات باقی ماند. در هفته ماقبلِ پایانیِ رقابت های فوتبال لیگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتبال باشگاه های امارات درخشش مجیدی, سامره, مبعلی

مجیدی الاهلی را مدعی قهرمانی کرد، هت تریک سامره، گلزنی مبعلی


تیم فوتبال الاهلی امارات با درخششِ فرهاد مجیدی - همچنان در آستانه قهرمانی رقابت های فوتبال باشگاه های امارات باقی ماند.

در هفته ماقبلِ پایانیِ رقابت های فوتبال لیگ امارات، پنج شنبه شب گذشته فرهاد مجیدی با گلزنیِ خود در دقیقه 90، تیمِ فوتبال الاهلی را همچنان به عنوان بخت نخست كسب قهرمانیِ لیگِ امارات در كورس نگه داشت.

الاهلی در حالی مقابل الوصل - تیم سابقِ مجیدی با یك گل به برتری دست یافت كه الوحده – نزدیك ترین تعقیب كننده ی این تیم در زمینِ تیم العین با نتیجه یك به صفر مغلوب شد.

در فاصله یك هفته مانده به پایان رقابت های فوتبال باشگاه های امارات، دو تیمِ الاهلی و الوحده با 44 امتیاز از شانس بسیاری برای كسبِ عنوانِ قهرمانی برخوردارند.

الاهلی در هفته پایانیِ در ابوظبی میهمانِ بن یاس خواهد بود و الوحده در زمین شارجه به میدان می رود. این بازی ها روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.

اگر هر دو تیم در این هفته به پیروزی برسند، تكلیفِ تیمِ قهرمان در یك بازی مشخص خواهد شد.

اما پنج شنبه شب، علی سامره دیگر ایرانیِ شاغل در امارات هم با هت تریك خود مانع شكست الشعب برابرِ الامارات شد. سامره در این بازی كه به تساوی 3 - 3 انجامید، در دقایق 24، 45 و 84 سه گل وارد دروازه حریف كرد.

دیدارِ دو تیمِ الشباب و النصر كه به ترتیب از مبعلی و مهرداد اولادی در تركیب خود سود می بردند با برتریِ 4 - 2 نصر خاتمه یافت در این بازی ایمان مبعلی در دقیقه 30 گل اول الشباب را وارد دروازه حریف كرد.