تبیان، دستیار زندگی
سیزدهمین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روزدو شنبه برگزار شد و آری هان سرمربی هلندی تیم پرسپولیس گزارش یکساعته ای از برنامه ها و اهداف مورد نظرش را ارائه کرد ومتقابلاً با دیدگاهها و نظرات اعضای هیات مدیره نیز آشنا شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور آری هان برگزار شد


سیزدهمین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روزدو شنبه برگزار شد و آری هان سرمربی هلندی تیم پرسپولیس گزارش یکساعته ای از برنامه ها و اهداف مورد نظرش را ارائه کرد ومتقابلاً با دیدگاهها و نظرات اعضای هیات مدیره نیز آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری" مهر" در این نشست که اولین جلسه رسمی اعضاء هیات مدیره در سا ل 85 بود علاوه بر محمد حسن انصاری فرد، علی سعید لو رئیس هیات مدیره ، فداحسین مالکی نائب رئیس هیات مدیره و محمدحسین نژاد فلاح حضورداشتند.

محمدحسن انصاری فرد درباره این نشست گفت: علاوه بر گزارشی که بنده از اقدامات انجام شده و برنامه های مورد نظر به اعضای هیات مدیره ارائه کردم آقای آری هان هم گزارش یک ساعته ای از عملکرد کوتاه مدت و برنامه های خود برای فصل آینده ارائه کرد.

بنابراین گزارش آری هان ضمن آشنا شدن با اعضای هیات مدیره و شنیدن خواسته ها و مدنظرقراردادن سیاست های آنها عمدتاً درباره برنامه ریزی های خود برای فصل آینده صحبت کرد و پیرامون وضعیت فعلی تیم هم مطالبی راارائه کرد که مورد توجه اعضای هیات مدیره قرارگفت.

آری هان گفت: حضورم در اواخر فصل جاری تاثیرات مثبت بسیاری داشت. حالا من شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران و حریفان پیدا کرده ام و با ضعف و قوت ها آشنا هستم و این می تواند زمینه سازخوبی برای برنامه های بعدی باشد.ما با این شناختی که پیدا کرده ایم می توانیم با آگاهی بهتری برای داشتن تیمی بهتر و کارآمدتر در فصل آینده اقدام کنیم .

آری هان درپاسخ به سوال اعضای هیات مدیره مبنی بر احتمال موفقیت تیم در جام حذفی گفت : برنامه اصلی ما برای فصل آینده است اما سعی می کنیم درجام حذفی نتایج بهتری بگیریم. در این نشست علی سعید لو معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس با آری هان جهش خوبی در فصل آینده داشته باشد .

فداحسین مالکی هم گفت : جایگاه پرسپولیس رده هشتم جدول رده بندی نیست . ما در وهله اول امیدواریم که در فصل آینده تیم مقتدری روانه میدان کنید و در جام حذفی فصل جاری هم نتایجی بگیرید که موجب خوشحالی هواداران شود.

محمدحسین نژاد فلاح هم ضمن تشکر از فعالیتهای آری هان گفت : برنامه هایی که برای پرسپولیس درنظرگرفته اید امیدوار کننده است و ما هم نسبت به آینده تیم خوشبین هستیم.