تبیان، دستیار زندگی
افتتاح شد خانه تکواندو ایران عصر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون تکواندو آسیا، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون تکواندو رسماً افتتاح شد. این سالن 2 هزار نفری در زمینی به مساحت 1500 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خانه تکواندو رسماً افتتاح شد


خانه تکواندو ایران عصر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون تکواندو آسیا، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون تکواندو رسماً افتتاح شد. این سالن 2 هزار نفری در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و با هزینه ای بیش از 2 میلیارد ریال در مدت 3 سال توسط سازمان تربیت بدنی احداث شد. سید محمدپولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در مراسم افتتاحیه با اشاره به موفقیت های سالیان اخیر تکواندو در سطح جهان و آسیا تصریح کرد:" تکواندو ایران روند رو به رشد و پیشرفت را طی می کند که این موفقیت ها در آینده با حمایت بیشتر مسئولان، افزایش خواهد یافت." دکتر رضا قراخانلو،رئیس کمیته ملی المپیک نیز در ادامه یادآور شد:" تکواندو باعث اعتبار ورزش ایران در المپیک شد و با ثبات مدیریتی در این ورزش، موفقیت های بیشتری را از آن خواهیم دید. در این زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها در بخش بانوان نیز باید بیش از قبل موردتوجه قرار بگیرد."

دکتر دای سونگ لی، رئیس کنفدراسیون تکواندو آسیا سخنران پایانی این مراسم بود که از ایران و کره به عنوان دو کشور سرنوشت ساز در تکواندو جهان نام برد. وی با اشاره به کسب مدال طلای المپیک توسط هادی ساعی خاطرنشان کرد:" اقدامات انسانی و جوانمردانه ساعی در کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده کشورش در بم، نشان از تأثیرات عمقی روحی و معنوی ورزش تکواندو دارد." رئیس کنفدراسیون تکواندو آسیا در پایان اظهار امیدواری کرد با احداث خانه تکواندو، موفقیت های بیشتر را از تکواندو ایران در عرصه مسابقات آسیایی و جهانی شاهد باشیم.