تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال فولادمباركه سپاهان گفت: همه تلاش خود را برای شكست رقبای سپاهان همچنین تیم استقلال به كار می‌گیرم ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط به شكست استقلال فكر ‌می‌كنم

قلعه نویی سرمربی سپاهان

سرمربی تیم فوتبال فولادمباركه سپاهان گفت: همه تلاش خود را برای شكست رقبای سپاهان همچنین تیم استقلال به كار می‌گیرم.‌

امیرقلعه‌نویی عصر دیروز در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به وضعیت مناسب تیم سپاهان افزود: پس از دوران سخت بدنسازی كه در شهر اصفهان و تركیه پشت سر گذاشتیم در حال حاضر بازیكنان تیم از افت بدنی خارج شده و شرایط بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینكه نبود برخی بازیكنان در تمرینات تیم تنها مشكل كنونی سپاهان در حال حاضر است تصریح كرد: عمادرضا به ما ملحق شده اما تعدادی از بازیكنان ما با تیم ملی امید هستند و این پراكندگی موجب نگرانی ما شده است. در هر حال بازیكنان تیم از لحاظ بدنی هیچ مشكلی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال فولادمباركه سپاهان به اردوی سه روی تیم خود در منطقه تفریحی چادگان اشاره كرد و بیان داشت: برگزاری این اردوی سه روزه كه جنبه تفریحی نیز داشت برای شرایط روحی بازیكنان تیم مؤثر بود و از اینكه به این اردوی سه روزه رفتیم واقعا خوشحالم.

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سئوال كه چرا تیم سپاهان به اردوی مشهد نرفت خاطرنشان كرد: به دلیل لزوم وجود آسایش و آرامش در بازیكنان سپاهان و تأثیر این مسئله در روح و روان بازیكنان برای اینكه از سقوط هواپیماها نگران نباشیم به اردوی مشهد نرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان مصدومیت محرم نویدكیا را جزئی خواند و تصریح كرد: این بازیكن تمرینات خود را از دیروز آغاز كرده و پزشكان قول دادند محرم را به نخستین بازی لیگ برتر برسانند.

وی با اشاره به حضور ستاره‌های بسیار در تیم سپاهان افزود: وجود بازیكنان بزرگ یك شایعه‌ای برای تیم ایجاد نمی‌كند زیرا ما 40 بازی در پیش داشته و اگر از نظر یارگیری قوی كار نكنیم در پایان لیگ با مشكل برمی‌خوریم.

قلعه‌نویی با بیان اینكه یارگیری مناسب برای تیم سپاهان به دلیل اهداف پلكانی سپاهان و علاقه مسئولان این باشگاه به موفقیت در سه جام بوده است خاطرنشان كرد: در هر پست دو بازیكن ‌خوب جذب تیم كردیم تا بتوانیم از حضور هفت ساله خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات جام باشگاه‌های جهان دفاع كنیم.

سرمربی تیم سابق استقلال تهران با بیان اینكه سپاهان ظرفیت قهرمانی در هر سه جام را در خود دارد تصریح كرد: در فوتبال چیز قابل پیش‌بینی نیست اما هدفگذاری مسئولان باشگاه سپاهان برای تیم فوتبال این باشگاه قهرمانی در سه جام است.

قلعه نویی

وی به شرایط بازی اول تیم سپاهان كه در مقابل تیم استقلال تهران اشاره می‌كرد و گفت: به نظر من مهمترین مسئله مطرح دراین بازی این است كه بازی سپاهان و استقلال در هفته اول برگزار می‌شود. در این بازی تنها مسائل فنی مطرح بوده و هیچ چیز دیگر اهمیت ندارد.

قلعه‌نویی با اشاره به سابقه بازی تیم سپاهان در مقابل استقلال تهران گفت: مطمئن باشید سپاهان در این مسابقه بازی قابل قبولی از خود نشان داده و بازیكنان تیم امیدوارند كه همچون بازی‌های گذشته خود با استقلال پیروز میدان باشند.

وی با بیان اینكه علاقه من و طرفداران استقلال موجب این نمی‌شود كه در مقابل این تیم روی نیمكت ننشینم تصریح كرد: هواداران استقلال می‌دانند كه دلیل اینكه از تیم جدا شدم چیست من مربی حرفه‌ای هستم و همچون سال‌های گذشته بر روی نیمكت می‌نشینم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمباركه اصفهان به دین خود با تیم سپاهان اشاره كرد و گفت: برای پیروزی این تیم و شكست رقبای آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌كنم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری