تبیان، دستیار زندگی
سفر اولین بازیکن ایرانی دعوت شده به لیگ NBA هنوز به پایان نرسیده است و وی در کشور امارات به سر می برد. به گزارش گروه ورزشی تبیان.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی اختصاصی تبیان با ستاره بسکتبال ایران

حدادی ستاره بسکتبال ایران

"حدادی" به جای NBA در دبی!

سفر اولین بازیکن ایرانی دعوت شده به لیگ NBA هنوز به پایان نرسیده است و وی در کشور امارات به سر می برد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ با وجود آنکه قرار بود "حامد حدادی" سنتر بلند قامت تیم ملی بسکتبال کشورمان هفته گذشته به آمریکا سفر کند ودرتمرینات باشگاه ممفیس گریزلیز آمریكا حضور یابد اما این سفر به دلیل تاخیر در صدور ویزای آمریكا برای "حدادی" هنوز انجام نگرفته است.

در این خصوص گویا قرار است یكی از مربیان باشگاه ممفیس جهت آماده‌سازی این ملی‌پوش ایرانی به دبی اعزام شود.

حامد حدادی بازیکن ملی پوش کشورمان در گفتگو با گروه ورزشی تبیان در این خصوص گفت: انتظار نداشتم صدور روادیدم برای سفر به آمریكا اینقدر طولانی شود اما به هرحال راهی جز انتظار برای پیوستن به تیم جدیدم ندارم.

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی نباید بگذارم از میزان آمادگی ام کم شود به همین دلیل به صورت اختصاصی به تمرینات بدنسازی و كار با وزنه می پردازم و در صورت طولانی شدن اقامتم در دبی کار با توپ را نیز به صورت انفرادی در دستور کار خود قرار خواهم داد.

حدادی در المپیک

حدادی با اشاره به این موضوع که به دلیل احتمال افزایش زمان صدور روادید، یكی از مربیان باشگاه ممفیس به دبی اعزام خواهد شد، گفت: در صورتی که مسوولان تیم ممفیس نتوانند کار صدور ویزای من را خارج از نوبت معمول انجام دهند ، یکی از مربیان باشگاه را جهت نظارت بر آمادگی وبرگزاری تمرینات ویژه به دبی اعزام خواهند کرد.

من یک بازیکن ایرانی هستم وهیچ وقت پیشینه خود را فراموش نخواهم کرد وهمیشه و درهمه حال در کنار تیم ملی کشورم حضور خواهم داشت

سنتر 2 متر و 18 سانتی متری کشورمان درپاسخ به این سئوال که درصورت لزوم برای تیمهای باشگاهی و ملی کشورمان به میدان خواهد رفت یا نه؟ افزود: من یک بازیکن ایرانی هستم وهیچ وقت پیشینه خود را فراموش نخواهم کرد وهمیشه و درهمه حال در کنار تیم ملی کشورم حضور خواهم داشت. در این مورد من با هماهنگی مسوولان فدراسیون با باشگاه ممفیس می توانم در زمانهای مختلف در اختیار تیم ملی کشورم باشم. اما در خصوص حضور در تیمهای باشگاهی ایران باید بگویم که این به نظر مستقیم باشگاه ممفیس بستگی دارد، چون من با آنها قرار3 ساله دارم.

حدادی دریکی از لیگهای حرفه ای دنیا

حدادی در خاتمه افزود: حضور در لیگ قدرتمند NBA شروع تازه ای برای دوران حرفه ای ورزش من خواهد بود و می خواهم با پشت سر گذاشتن تمام سختی ها قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنم و به یک چهره شناخته شده در بسکتبال دنیا تبدیل شوم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. در این خصوص از مردم ورزش دوست ایران می خواهم از دعای خیرخود مرا بی نصیب نگذارند.

                                                                                                                                    تهیه و تنظیم : ایمان پناهی