تبیان، دستیار زندگی
گفتگو با شماره 10 جدید پرسپولیس نیکبخت : مسئولان استقلال جواب تلفنم را هم ندادند جواب هواداران استقلال را باید مسؤولان باشگاه بدهند علیرضا واحدی نیكبخت عصر روز چهارشنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قراردادی داخلی با این باشگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نیکبخت : مسئولان استقلال جواب تلفنم را هم ندادند

گفتگو با شماره 10 جدید پرسپولیس

نیکبخت : مسئولان استقلال جواب تلفنم را هم ندادند
جواب هواداران استقلال را باید مسؤولان باشگاه بدهند


علیرضا واحدی نیكبخت عصر روز چهارشنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قراردادی داخلی با این باشگاه منعقد كرد.

در این رابطه گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)؛ گفت‌وگویی با شماره 10 فصل آینده پرسپولیس انجام داده است كه آن را در زیر می خوانید:

• هیچ كس این انتقال را باور نمی‌كند، می‌خواهیم جریان حضورت در پرسپولیس را از زبان خودت بدانیم؟

فوتبال حرفه‌ای شده است و من فكر نمی‌كنم حتی در فوتبال آماتور و محلی هم بازیكن دنبال باشگاه برود، این باشگاه است كه باید وقت بگذارد و دنبال بازیكن بیاید، اما من باز با این احوال چند بار با مسؤولان استقلال تماس گرفتم تا دین خود را ادا كرده باشم.

متأسفانه از این همه تماس فقط یك بار نظری جویباری به تلفن من جواب داد و من هم آن روز به ایشان گفتم اگر تا دو سه روز دیگر تكلیف مرا روشن نكنید یك تصمیم جدید می‌گیرم، من به آنها اولتیماتوم دادم ولی جویباری در جواب من گفت: ما پول نداریم.

• پس به‌خاطر پول از استقلال جدا شدی؟

اگر به‌خاطر پول بود 9 سال استقلال نمی‌ماندم، لیگ اسپانیا را به‌خاطر استقلال از دست دادم و می‌توانستم صد بار از لحاظ مالی در وضعیت به‌مراتب بهتر از این باشم. چند بار مشكل مالی شدید برایم درست شد اما همین مسؤولان استقلال كوچك‌ترین كمكی برای حل مشكل من نكرد.

من وجدانم راحت است كه نه تنها به خاطر پول از استقلال نرفته‌ام بلكه بار‌ها به‌خاطر استقلال پیشنهادات خوبی را هم از دست دادم.

من ازدواج كرده‌ام و برای تشكیل یك زندگی كه در حد من باشد باید امكانات مالی مناسب داشته باشم اما چیزی كه باعث شد من برای رفتن به پرسپولیس بیشتر ترغیب شود كم لطفی مسؤولان استقلال بود.

• فكر نمی‌كنی هواداران استقلال برای تو مشكل ایجاد كنند؟

خدا را شكر می كنم كه با فوتبال و خصوصیات اخلاقی كه داشتم جزو بازیكنان محبوب این فوتبال هستم و هر جا كه بوده‌ام هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها به من احترام گذاشتند.

من عاشق هواداران استقلال هستم ولی آنها من را مورد سرزنش قرار ندهند و یادشان باشد كه من 9 سال در استقلال ماندم به اسپانیا و تركیه نرفتم و در سخت‌ترین شرایط كه بر تیم حاكم بود، با ترانسفر من مشكل تیم حل شد.

من منتی بر سر استقلال نمی‌‌گذارم و همه كم لطفی‌هایی كه در حق من شد را فراموش می‌كنم و انتظار دارم كه هیچ استقلالی هم از دست من ناراحت نباشد.

• آیا در پرسپولیس موفق می شوی؟

من همه شرایط فوتبال را تجربه كرده‌ام. با مربی خارجی و داخلی كار كرده‌ام و با تیم‌های مختلف روبه‌رو شده‌ام و بعد به بازی در تیم بزرگ و مردمی استقلال را دارم. پس فكر نمی‌كنم برای حضور در یك تیم مردمی دیگر من مشكل پیدا كنم. البته سعی می‌كنم از تجربه استقلالی‌ها كه به پرسپولیس آمدند استفاده كنم.

فوتبال حرفه‌ای شده است و من وظیفه دارم كه به فوتبال حرفه‌ای‌تر از قبل نگاه كنم.

مطمئن باشید به‌عنوان یك فوتبالیست از لحاظ حرفه‌ای هرگز از پیوستنم به پرسپولیس پشیمان شده‌ام و شاید فقط از لحاظ احساسی دچار عذاب وجدان باشم.

من 9 سال مورد لطف و محبت هواداران استقلال بودم و مطمئن باشید تا آخر عمر از اینكه برخلاف میل آنها عمل كردم عذاب وجدان دارم، من اطمینان دارم كه هواداران استقلال برخلاف مسؤولان این تیم مرا درك می‌كنند.

• امیدوار هستی مشكلات مالی‌ات در پرسپولیس حل شود؟

قرارداد من طوری تنظیم شده است كه اگر باشگاه پرسپولیس به یكی از تعهداتش عمل نكند این قرارداد خود به خود فسخ خواهد شد. من روی حرف مسؤولان پرسپولیس حساب كرده‌ام.

• قرار بود كه به یكی از تیم های بلغارستان بپیوندی...

من قرار بود شب پنج شنبه به بلغارستان بروم اما مشكلاتی برایم درست شده كه این سفر انجام نشود، مطمئن هستم پیشنهادات بهتری در راه است كه در آینده آنها را بررسی می‌كنم.

• پروین گفته باور نمی‌كنم نیكبخت پرسپولیسی شود؟

علی پروین را دوست دارم و او را اسطوره پرسپولیس می‌دانم. 2 سال با خود ایشان برای پیوستن به پرسپولیس مذاكره كردم ولی شرایط مهیا نشد.

• چه جوابی برای هواداران استقلال داری؟

جواب هواداران استقلال را باید مسؤولان بدهند. من هر كاری كه لازم باشد انجام دادم تا در استقلال بمانم اما باشگاه متأسفانه از من حمایت نكرد. استقلال بد بازیكنی را از دست داد و مطمئن باشید آنها افسوس مرا خواهند خورد.

من به سرمربی استقلال حق می‌دهم كه از دست من ناراحت باشد ولی ایشان خودشان بهتر از همه می‌دانند كه من چه شرایطی را به خاطر استقلال رها كردم. من الان فقط منتظر بازگشت انصاری‌فرد هستم و به‌زودی قرارداد دو ساله‌ام را ثبت می‌كنم.