تبیان، دستیار زندگی
بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: حضور من و چند بازیكن دیگر تیم ملی در باشگاه‌های آلمان می‌تواند كمك بزرگی به تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد. علی كریمی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: حضور و تطبیق با شرایط موجود در ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنفرانس مطبوعاتی علی کریمی در تهران


بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: حضور من و چند بازیكن دیگر تیم ملی در باشگاه‌های آلمان می‌تواند كمك بزرگی به تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد.

علی كریمی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: حضور و تطبیق با شرایط موجود در فوتبال آلمان می‌تواند كمكی خوب برای تیم ملی كشورمان برای حضور در جام جهانی باشد و مسوولان فدراسیون فوتبال به طور قطع با ترتیب دادن تمرینات در ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی می‌توانند به بالا بردن شانس تیم ملی در جام جهانی كمك زیادی كنند.

كریمی درباره‌ی قرارداد خود و پیشنهادهای دیگر تیم‌های باشگاهی جهان گفت: پیشنهاد خاصی وجود ندارد و قرارداد دوساله‌ای را با تیم بایرن‌مونیخ امضا كرده‌ام. بایرن‌مونیخ جزو پنج تیم برتر جهان است و من از حضور در این تیم خوشحالم.

وی درباره‌ی دریبل‌زنی كمتر خود در فوتبال آلمان گفت: شرایط آن‌جا طوری است كه پاسكاری و كار تك‌ضرب بیشتر می‌تواند به تیم كمك كند اما این‌طور نیست كه در بایرن‌مونیخ اصلا دریبل نزنم و زمانی كه احساس كنم این كار می‌تواند به تیم كمك كند آن را انجام خواهم داد.

كریمی در مورد تفاوت تمرینات برانكو و ماگات گفت: هر مربی برای تمرین تیم خود شیوه‌ی خاصی دارد و ماگات و برانكو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بازیكن ایرانی تیم بایرن‌مونیخ آلمان تمرینات بایرن را بسیار سخت توصیف كرد و گفت: می‌توانم بگویم تمریناتی را كه در بایرن انجام داده‌ام با تمرینات چهار سال حضورم در امارات برابری می‌كند.

وی افزود: فوتبال آلمان با امارات از لحاظ امكانات قابل قیاس نیست و آلمانی‌ها از امارات بسیار بیشتر سرمایه‌گذاری كرده‌اند و هیچ نقصی در نوع باشگاه‌داری آنها دیده نمی‌شود.

كریمی هامبورگ را جدی‌ترین حریف تیم بایرن‌مونیخ برای تصاحب عنوان قهرمانی ارزیابی كرد و گفت: هامبورگ تیمی است كه شكست نخورده و رقیب اصلی ما برای قهرمانی در آلمان است.

بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر گفت: وضعیت این تیم به هیچ وجه خوب نیست و آرزو می‌كنم این تیم به روزهای اوجش بازگردد. مدیریت، كادر فنی و بازیكنان، زنجیره‌ای هستند كه در موفقیت یك تیم نقش دارند.

وی درباره‌ی احتمال پیوستن دایسلر به تیم وردربرمن گفت: من این خبر را از طریق مطبوعات شنیده‌ام اما به دلیل رابطه‌ی بسیار خوبی كه با او دارم امیدوارم كه او از تیم ما جدا نشود.

كریمی در پایان گفت: شهرهای فرانكورت، هامبورگ و كلن بیشترین ایرانی را دارند و حضور ایران در این شهرها طی رقابت‌های جام جهانی می‌تواند به تیم ملی كمك كند.