تبیان، دستیار زندگی
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، راهنمایان گردشگری و دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با صنعت گردشگری می توانند با ارسال فایل های صوتی از جاذبه های گردشگری شهر تهران در این طرح مشارکت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح «گردشگری با صدای مهر» برای نابینایان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، راهنمایان گردشگری و دانشجویان و فارغ التحصیلان  مرتبط با صنعت گردشگری می توانند با ارسال فایل های صوتی از جاذبه های گردشگری شهر تهران در این طرح مشارکت کنند.

بخش گردشگری تبیان
نابینایان

این طرح را در راستای اجرای شعار سازمان جهانی گردشگری گردشگری برای همه اجرا خواهد شد همچنین  اولین برگ از کتابچه راهنمای گردشگری برای نابینایان که به خط بریل تهیه شده است در همایش گردشگری برای همه که در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود  رونمایی خواهد شد.

همه علاقه مندان به حوزه گردشگری میتوانند با ارسال یک فایل صوتی، حس خوب خود در بازدید از یک جاذبه تاریخی و طبیعی را با همشهریان خود که امکان تجربه حس دیداری را ندارند تقسیم کنند.

تا پیش از فرارسیدن روز میراث فرهنگی داوری صداهای ارسالی به دبیرخانه «گردشگری با صدای مهر» بررسی و به انتخاب تعدادی از شهروندان روشن دل به ۱۰ صدای برتر که بهترین حس یک جاذبه تاریخی را به شنونده منتقل کنند هدایایی اهدا می شود.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .