تبیان، دستیار زندگی
این هفته در گردشگری تبیان،از ممنوعیت ها در سفرهای هوایی گفتیم،مروری کردیم بر فیلم و تصاویر مجسمه ابولهول ایران،بنایی که اردشیر بابکان ساخته بود،زیبایی های خانه قوام،روستای خوش آب و هوا در دل کویر و نیز اینفوگرافیکی در مورد عصای کوهنوردی.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردشگری در یک هفته

این هفته در گردشگری تبیان،از ممنوعیت ها در سفرهای هوایی گفتیم،مروری کردیم بر فیلم و تصاویر مجسمه ابولهول ایران،بنایی که اردشیر بابکان ساخته بود،روستای خوش آب و هوا در دل کویر و نیز اینفوگرافیکی در مورد عصای کوهنوردی.

بخش گردشگری تبیان
گردشگری

5 ممنوعیت در سفرهای هوایی
دانستن اینکه چه چیزی بپوشید یا مهمتر از آن چه چیزی در هواپیما نپوشید بسیار مهم است.نوع لباسی که می پوشید یا شلواری که به تن می کنید یا کفش ها اگر راحت نباشند باعث مشکلات حادی از جمله انسداد عروق متورم شدن پاها و... می شود.

مجسمه ابولهول در ایران
در۴۰ کیلومتری شهر اردبیل و در روستای عنبران مجسمه ای قرار دارد که به ابوالهول ایران و نگهبان دریای مازندران معروف است.

بنایی که اردشیر بابکان ساخت
چارتاقی نیاسر، بنایی باستانی از اواخر عصر اشكانی و یا اوایل عصر ساسانی است که جزو كهن ترین و بزرگترین نمونه های چارتاقی ایران و سالم ترین آنها به شمار می آید.

زادگاه خالق قصه های مجید

در 80 کیلومتری شهر کرمان  و  25 کیلومتری بخش شهداد،روستایی قرار دارد که زادگاه خالق قصه های مجید،هوشنگ مرادی کرمانی است؛روستای خوش آب و هوا سیرچ.

دستم بگرفت و پا به پا برد
شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که هر هفته برنامه کوهپیمایی های سبک و یا حرفه ای دارند.اگر این طور است حتما از فواید باتوم یا همان عصای کوهنوردی آگاهید.اگر هم اطلاع ندارید خواندن این اینفوگرافیک به شما کمک می کند با فواید و معایب این وسیله آشنا شوید.