دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف بهره گیری از ظرفیت های ماه محرم برای ترویج صحیح فرهنگ عاشورا در فضای مجازی(به ویژه در نرم افزارهای پیام رسان)، اقدام به معرفی و ارائه خدمات مناسبتی خود می نماید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح های محرمی دفتر خدمات تلفن همراه

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت  تبیان،  طرح ها و نرم افزارهای ویژه محرم را ارائه می نماید.

محرم

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و بزرگداشت فداکاری ها و رشادت های خامس آل عبا حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام و خاندان و یاران با وفایش، دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف بهره گیری از ظرفیت های ماه محرم برای ترویج صحیح فرهنگ عاشورا در فضای مجازی(به ویژه در نرم افزارهای پیام رسان)، اقدام به معرفی و ارائه خدمات مناسبتی خود می نماید:
١- نرم افزارهای تلفن همراه(ویژه اندروید)؛ خورشید نینوا، مراثی،گنجینه تصاویر،تبیان کلیپ و پیام رسان قاصدک.

خورشید نینوا

این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است، شامل حدود 200 پرسش و پاسخ در 13 موضوع بوده و در موضوع چهاردهم آن با پاسخ به ده ها پرسش، به احكام عزاداری پرداخته شده. مجموعه حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ به محور واقعه محرم انتخاب شده و بعد از اصلاح برای استفاده در نرم افزار آماده شده است.

دریافت برنامه

 

مراثی تبیان

در ایام عزاداری سید الشهدا امام حسین علیه السلام، با مراثی تبیان هم نوا شوید. نرم افزار مراثی تبیان، مجموعه ای است طبقه بندی شده از مرثیه های معصومین كه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

دریافت برنامه

 

گنجینه تصاویر

این برنامه گنجینه ای از تصاویر مذهبی به ویژه درباره محرم و عاشورا می باشد.

دریافت برنامه

 

تبیان کلیپ

در این برنامه فیلم ها و کلیپ های فرهنگی درباره ماه محرم جمع آوری شده است.

دریافت برنامه

 

پیام رسان قاصدک

کاربران می توانند از قاصدک با دو محوریت پیام رسان و تالارهای گفتگو استفاده نمایند. تالارهای گفتگو دارای اتاق های خصوصی، عمومی و تخصصی می باشد که در ایام و مناسبت هایی مانند محرم کاملا حال و هوای عزای حسینی پیدا می کنند.

دریافت برنامه

تصویر نرم افزار

٢- ارائه آهنگ های پیشواز مناسب ایام محرم برای مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل.

تبیان از سال 1387در ایرانسل، از سال 1391 در همراه اول و از ابتدای امسال در رایتل شروع به عرضه محتوا نموده است که شامل محتوای آهنگ پیشواز، آوای انتظار و راینواز و محصولات فرهنگی پیامک، تصاویر پس زمینه، بازی و ... می باشد.

نام محصول کد ایرانسل کد همراه اول کد رایتل پیش نمایش
بهشت دلها حسین 4419087 68132 4002944 کلیک کنید
ای مشک دلم نشکن 4419089 68134 4002946 کلیک کنید
فردای قیامت 4419091 68136 4002948