تبیان، دستیار زندگی
انقلاب اسلامی احیاگر نقش زن مسلمان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی احیاگر نقش زن مسلمان

www.irna.ir

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، بی بی عصمت سرفرازی شامگاه یکشنبه در جشن انقلاب و زنان نقش آفرین در دولت تدبیر وامید که در فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد،افزود: امام را باید احیاگر، ایفای نقش زن مسلمان بدانیم زیرا با اندیشه خود زنان را از ناخودآگاه به خودآگاه کشاند و راه را به سوی پیشرفت بانوان ایرانی گشود.
وی ادامه داد: امام پیوند قلبی ناگسستنی بین مردم برقرار کرد و براین باور بود که
نقش آفرینی تمام قشرهای مردم ، کشور را از آسیب ها مصون می دارد.
سرفرازی اظهار کرد: امروز بانوان ایرانی می توانند در کنار مردان برای سرنوشت کشور، تصمیم گیری کنند.
وی گفت: توسعه پایدار کشور نیازمند مشارکت بانوان در عرصه های مختلف است.
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بیان داشت: در سایه تدابیر و تلاش هایی که دولتمردان جمهوری اسلامی انجام دادند پرونده فرجام به سرانجام رسید.
سرفرازی افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده تا همه تلاش کنیم آرامش در سیاست و امنیت را در فرهنگ اسلامی بیشتر شود.
فرماندار فردیس نیز در این همایش ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با فرارسیدن ایام مبارک پیروزی انقلاب، پیروزی دیگری شریک این پیروزی ها شد و آن به فرجام رسیدن برجام بود که با تلاش های تیم هسته ای در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.
علی قنبر زمانی افزود: به دنبال تلاش های دولت تدبیر و امید سه نتیجه مهم یعنی لغو کلیه قطعنامه علیه جمهوری اسلامی برداشته شدن همه تحریم ها و همچنین شناخته شدن ایران در دنیا به عنوان تولیدکننده محصولات هسته ای به دست آمد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید علاوه بر موفقیت در عرصه دیپلماسی و بین المللی، در داخل کشور هم موفقیت هایی را کسب کرده است؛ رشد اقتصادی در سال 92 علیرغم فروش بیش از 700 میلیارد دلار نفت و 540 میلیارد دلار بدهی باقیمانده از دولت قبل، منفی بود که اکنون در سایه تلاش های خدمتگزاران شما در دولت تدبیر و امید، به مثبت 5 افزایش یافته است.
قنبرزمانی در بخش دیگری از سخنانش از مردم خواست تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت خود را از آرمان های نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و برگ زرین دیگری را در کارنامه این نظام مقدس به ثبت برسانند.
وی با به انتخابات هفتم اسفند گفت: اکنون که به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا می توانیم با انتخاب افراد مورد تایید خود در سرنوشت کشور مؤثر باشیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی ، افراد صالح و گره گشای مشکلات جامعه را به کرسی مجلس بنشانیم.
در این مراسم مسئولان شهرستان فردیس حضور داشتند جشن انقلاب زنان به همت بخشداری مرکزی فردیس برگزار شد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.