تبیان، دستیار زندگی

عشق گذشته در محل کار فعلی!

سال‌ها قبل او را دوست داشتم و می‌خواستیم ازدواج کنیم اما نشد و حالا او دوباره به زندگی من آمده اینبار به عنوان یک همکار!
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عشق گذشته، همکار
دوست‌تان مشکلی دارد که در موردش با شما حرف می زند، نگران است و حس می کند زندگی اش ممکن است خراب شود. چگونه او را آرام می کنید و چه راهنمایی برای مشکلش خواهید داشت؟ در قسمت نظرات، کمک های فکری‌تان را بنویسید.

نمی دانم چگونه مشکلم را با شما مطرح کنم. سال‌ها قبل وقتی هنوز من و همسرم باهم ازدواج نکرده بودیم در دانشگاه با دختری آشنا شدم و احساس کردم دوستش دارم. مدت آشنایی‌مان چندان طولانی نبود و به خاطر مخالفت خانواده‌ها ازدواج‌مان منتفی شد.

از این موضوع سال ها می گذرد. تا اینکه چند ماه قبل در محیط کار  مجدد او را دیدم و باهم همکار شدیم. همسرم که دختردایی من است، در مورد اینکه کسی را دوست داشتم و می خواستم با او ازدواج کنم، شنیده است و حتی نام او را هم می داند و حالا نگرانم که متوجه شود این خانم مجدد با من در ارتباط است. هر چند این ارتباط کاری است اما در هر صورت هر روز او را می بینم و گاهی باهم حرف می زنیم. نمی دانم این موضوع را قبل از اینکه همسرم متوجه بشود به او بگویم یا صبر کنم خودش که متوجه شد در موردش با هم صحبت کنیم.

من همسرم را خیلی دوست دارم هر چند گاهی یاد خاطرات گذشته می افتم اما نمی خواهم ارتباطم با همسرم خراب شود مخصوصا حالا که در انتظار تولد فرزند اولمان هم هستیم. لطفا کمک کنید....


مطالب مرتبط:

سال تحویل، با مادر شوهر یا مادر زن؟
حساس حتی نسبت به همسر برادرم
هنوزم مرده و قولش؟

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.