تبیان، دستیار زندگی
فضای پرت نزدیك راه پله را ببینید . در اینجا كشوهای كم عمقی برای گذاشتن دستمال سفره ها و حوله آشپز خانه تدارك دیده و كشو ریلی مخصوص رومیزی و سفره و قفسه های نوشیدنی به ایجاد نظم كمك می‌كند. یك درب كوچك هم برای این قسمت تعبییه شده است كه جزئیات كار را می‌پو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رفع مشکل اکثر خانم ها!

روشهایی برای استفاده بهینه از دیوارهای منزلتان!!

دکوراسیون

اكثر شما از شلوغی منزل و یا اتاق‌تان شكایت دارید . به دیوارهایی كه آنها را انباشته كرده اید نظری بیاندازید ؛ راه حل مشكل شما اینجاست!

دکوراسیون

1. استفاده از تمام دیوار:

برای این كار یك دیوار كامل را به این كار اختصاص دهید.با قفسه بندی كردن این دیوار می‌توانید بدون هزینه هنگفت فضاهای مفید فراوانی را به خانه اضافه كنید .قفسه ها بهتر است در سایزهای متفاوت و در اطراف پراكنده شده باشد تا از شلوغی فضا جلوگیری كند .

دکوراسیون

2.فرم پنجره ای:

در این فرم زیبا با قفسه بندی، یك نشیمنگاه  برای صاحب خانه ایجاد شده و كتابها تنها به اندازه یك بازو با فردی كه روی این فضای مبله نشسته فاصله دارد .ساختار چوبی این قفسه بندی با چوبكاریهای خانه هماهنگی خوبی برقرار كرده است.

دکوراسیون

3. زیر شیروانی:

قفسه ها حتما نباید فرم راست گوش داشته باشد. در بعضی موارد ما از تركیبی از فرمها استفاده می كنیم فرم سه گوش بهترین گزینه برای فضای زیر شیروانی است و اینجا محیط را به اتاق بازی كودكان تبدیل كرده، درب های این قفسه ها از افتادن وسایل جلوگیری می‌كند .

دکوراسیون

4. راه حلی برای زیر پله ها:

شما می توانید از فضاهای زیر راه پله ها با گذاشتن یك كمد كه اندازه فضای موجود است بهترین استفاده راببرید . دربهای این كمد مانند نمونه میتواند شیشه خور داشته باشد تا بتوانید محتویات آن را ببینید.

دکوراسیون

5. فضاهای ناكارآمد:

برای مثال این فضای پرت نزدیك راه پله را ببینید . در اینجا كشوهای كم عمقی برای گذاشتن دستمال سفره ها و حوله آشپز خانه تدارك دیده و كشو ریلی مخصوص رومیزی و سفره به ایجاد نظم كمك می‌كند. یك درب كوچك هم برای این قسمت تعبییه شده است كه جزئیات كار را می‌پوشاند .

دکوراسیون

6. جایی برای سیستم صوتی:

شما با قرار دادن سیستم صوتی و تصویری خود در فضای زیر راه پله ها هم به گسترش فضای اتاق تلوزیون خود كمك می‌كنید و نیز از اصابت با این اشیاء كه در مركز اتاق قرار می‌گرفتند جلوگیری می‌كنید. در این نمونه برای تمام  وسایل صوتی جایی تعبیه شده است .

برگرفته از سایت سیمرغ

تنظیم برای تبیان : داوودی

مقالات مرتبط :

اتاقی زیر شیروانی

دکوراسیون با صرفه

باز هم مشکل کمبود جا!

راه حل های معجزه گر!

ترکیب های ساده و زیبا

ظرافت در تزیین خانه

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.