تبیان، دستیار زندگی
مراسم رونمایی از کتاب«گلستان یازدهم»، چهارم بهمن ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«گلستان یازدهم» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب«گلستان یازدهم»، چهارم بهمن ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

بخش ادبیات تبیان

«گلستان یازدهم» رونمایی می‌شود

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی (رییس سازمان تبلیغات اسلامی)، محسن مومنی شریف (رییس حوزه هنری) و مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری) و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کتاب «گلستان یازدهم» نوشته بهناز ضرابی‌زاده دربردارنده خاطرات زهرا پناهی روا، همسر شهید علی چیت‌سازیان است که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

همچنین نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» از دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و یادداشت ایشان بر این کتاب خبر داد.

ضرابی‌زاده با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری اظهار داشت: من تقریباً جزو نفرات آخری بودم که در این جلسه درباره کارهای جدیدم با رهبر معظم انقلاب صحبت کردم، به ایشان عرض کردم که کتاب جدید من راجع به شهید چیت‌سازیان است که با عنوان «گلستان یازدهم» منتشر شده است. رهبر معظم انقلاب فرمودند که حتماً این کتاب را می‌خوانند. من برای آن جلسه دو جلد از «گلستان یازدهم» را به‌همراه برده بودم تا یکی را تقدیم مقام معظم رهبری کنم و برای جلد دیگر از ایشان بخواهم که یادداشتی بر کتاب بنویسند. ایشان در همان جلسه متن کوتاهی را نوشتند:

«رحمت و سلام خدا بر شهید عزیز علی چیت‌سازیان و درود بر همسر آن شهید و سپاس از نویسنده متعهد این کتاب

سیدعلی خامنه‌ای».

مراسم رونمایی از کتاب «گلستان یازدهم» دوشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت ۱۰صبح در تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.


منبع: مهر