تبیان، دستیار زندگی
Website To PDF اپلیکیشنی برای گوشی های ویندوزموبایل است که صفحات وب را برای استفاده ی آفلاین و با فرمت PDF ذخیره می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اپلیکیشن Website To PDF

تبدیل صفحات وب به PDF در ویندوزموبایل

اپلیکیشن website to pdf

Website To PDF اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزموبایل است که صفحات وب را برای استفاده‌ی آفلاین و با فرمت PDF ذخیره می‌کند.

سال‌ها از معرفی فرمت PDF و پا گذاشتن آن به کامپیوترها و موبایل‌ها می‌گذرد با این حال هنوز هم مانند روزهای ابتدایی، این فرمت از توجه و محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران برخوردار است. فرمتی که با استانداردهای بالای خود، محدودیت‌هایی همچون پشتیبانی نکردن سیستم‌ها از فونت فارسی یا... را از بین برده و می‌تواند متن‌ها را همانطور که در کامپیوتر مبدا تنظیم کرده‌اید، در کامپیوترها و حتی موبایل‌های دیگر نیز به نمایش بگذارد. همین ویژگی‌ها باعث شده است تا در سال‌های اخیر، فرمت PDF به یکی از پراستفاده‌ترین فرمت‌های ذخیره‌ی صفحات وب نیز تبدیل شود چرا که قادر است تا وب‌سایت‌ها را به طور کامل و بدون جاافتادگی عکس یا به هم ریختگی متون ذخیره کند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که این امر را در ویندوزموبایل انجام می‌دهد Website To PDF نام دارد که در این پست آن را معرفی خواهیم کرد.

نحوه‌ی کار با اپلیکیشن Website To PDF به این صورت طراحی شده است که می‌توانید به دو طریق اقدام به ساخت فایل پی‌دی‌اف از وب‌سایت مورد نظر کنید. در روش اول، می‌توانید لینک صفحه‌ی مربوطه را کپی کرده و بعد از وارد کردن آن در این اپلیکیشن، نسخه‌ی پی‌دی‌اف شده‌ی سایت را دریافت کنید. روش دوم نیز استفاده از مرورگر داخلی Website To PDF است که می‌توانید با استفاده از آن به مرور وب بپردازید و هر صفحه‌ای که مایل بودید را به آسانی چند لمس، به نسخه‌ی پی‌دی‌اف تبدیل کنید. برای دریافت نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. تفاوت این نسخه با نسخه‌ی پولی، در نبود تبلیغات و همچنین وجود چند امکان جانبی است.


منبع: زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .