تبیان، دستیار زندگی
شرکت اپل در میان ابهامات موجود درباره آیفون 7 و ساعت اپل 2 ، فراخوانی را برای یک مراسم رونمایی در هفتم سپتامبر(17 شهریور) صادر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیفون جدید 17 شهریور رونمایی می شود

شرکت اپل در میان ابهامات موجود درباره آیفون 7 و ساعت اپل 2 ، فراخوانی را برای یک مراسم رونمایی در هفتم سپتامبر(17 شهریور) صادر کرده است.

بخش دانش و زندگی تبیان

آیفون

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا به نقل از گیزمگ، این فراخوان در یک جمله "منتظر دیدن شما در روز هفتم هستیم" بوده و  بسیار مختصر و کوتاه بوده و با دعوت عده اندکی همراه بوده است.
این فراخوان چیز عجیبی نیست زیرا شرکت اپل در چهار سال گذشته هر سال در ماه سپتامبر به معرفی محصولات جدید خود می پردازد. نکته عجیب ماجرا فقط اطلاع از جزئیات این محصولات جدید است.

تنها چیزی که ما از این مراسم می دانیم رونمایی از سری جدید گوشی های اپل و نسل دوم ساعت اپل است و هیچ اطلاعات رسمی از شرکت اپل منتشر نشده است.

تاکنون شایعات زیادی پیرامون امکانات و مشخصات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در فضای مجازی از حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون ها گرفته تا حذف دکمه هوم ، افزوده شدن رنگ آبی در رنگ بندی و حذف خطوط آنتن در پشت دستگاه منتشر شده است.

علاوه بر این اپل احتمالا از لنز بزرگتری در دوربین پشتی خود استفاده خواهد کرد. زیرا برآمدگی دوربین در تصاویر منتشر شده از بدنه آیفون 7 بزرگتر از مدل های قبلی است.

این مراسم در هفتم سپتامبر و در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

آیفون 6S اپل (Apple iPhone 6S) نیز سال گذشته در همین تاریخ رونمایی شده بود.

گوشی های آیفون شرکت اپل معمولا یک هفته پس از رونمایی وارد بازار جهانی می شوند.


منبع: ایسنا