تبیان، دستیار زندگی
هر دو گروه کاربران و کمپانی ها روزبه روز علاقه ی بیشتری به عکاسی سلفی نشان می دهند. حتی برخی از سازندگان گوشی های هوشمند، شماری از محصولات خود را به عنوان گوشی های سلفی محور تبلیغ می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوپو F1s به یک دوربین قدرتمند ۱۶ مگاپیکسل در جلوی دستگاه مجهز می شود

اوپو f1s

هر دو گروه کاربران و کمپانی‌ها روزبه‌روز علاقه‌ی بیشتری به عکاسی سلفی نشان می‌دهند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند، شماری از محصولات خود را به عنوان گوشی‌های سلفی‌محور تبلیغ می‌کنند. این دقیقا همان کاری است که کمپانی چینی اوپو، هنگام رونمایی گوشی هوشمند خود با نام F1 در اوایل سال جاری میلادی انجام داد. البته این دوربین هرچقدر هم قوی باشد باز هم پس از مدتی جذابیت خود را از دست می‌دهد. حالا قرار است گوشی دیگری به نام F1s از سوی اوپو معرفی شود که دوربین جلوی قدرتمندی دارد.

اگر اطلاعات فاش شده صحیح باشند، گوشی F1s که اوپو از روز دوشنبه شروع به انتشار تیزرهایی برای آن کرده است، دارای یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی قدرتمند خواهد بود. این دوربین از نظر عدد مگاپیکسل می‌تواند یکی از بالاترین نمونه‌های موجود باشد. اما اوپو F1s نخستین گوشی هوشمندی نیست که از چنین سنسور بزرگی بهره می‌برد، چرا که پیش از این، گوشی اوپو F1 پلاس نیز با دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی ارائه شده است.

احتمالا F1s باید مجهز به صفحه‌نمایشی با سایز حدودا ۵ اینچ باشد. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا چنین سنسور بزرگی بر روی ضخامت و طراحی گوشی تاثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر؟ خوشبختانه گفته شده که این دوربین هیچ گونه برآمدگی نخواهد داشت.

همچون هر گوشی هوشمند سلفی‌محور دیگری، اوپو بر روی تنوع تعداد فیلترها و حالت‌های عکاسی دوربین F1s مانور می‌دهد. این کمپانی ظاهرا بیش از هر چیز بر روی حالت Beauty دوربین F1s تمرکز دارد و قصد دارد گوشی خود را با دوربین جلوی بهینه‌شده عرضه کند.

هنوز اطلاعات دیگری در مورد اوپو F1s در دست نیست. با توجه به نام این گوشی هوشمند، نباید از آن انتظار تفاوت‌های زیادی با سایر گوشی‌های سری F اوپو داشته باشیم. اوپو F1 از یک تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۱۶ در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک صفحه‌نمایش اچ‌دی بهره می‌برد. انتظار داریم که مشخصات اوپو F1s نیز در همین حدود باشد، اگرچه ممکن است پردازنده‌ی قوی‌تری بر روی این مدل قرار گیرد.



زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .