تبیان، دستیار زندگی
به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی یک کروم بوک جدید رده بالا است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامسونگ در حال ساخت یک کروم بوک رده بالای جدید

به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی یک کروم بوک جدید رده بالا است.

بخش دانش و زندگی تبیان
سامسونگ

به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی یک کروم بوک جدید رده بالا است.

سامسونگ در سکوت کامل و بدون ایجاد رویدادهای خبری، کروم بوک جدیدی را در وب سایت کره ای زبان خود قرار داده است. این محصول که کروم بوک پرو Chromebook Pro نام دارد، یک دستگاه رده بالا بوده که مجهز به نمایشگری ۱۲.۳ اینچی از نوع لمسی است و البته می توان این صفحه نمایش را به صورت ۳۶۰ درجه چرخاند. پردازنده ی در نظر گرفته شده برای این دستگاه شامل شش هسته ی ۲ گیگاهرتزی بوده و حافظه ی رم آن نیز ۴ گیگابایت است. حافظه ی داخلی ذخیره سازی این محصول هم ۳۲ گیگابایت بوده و علاوه بر این یک قلم استایلوس نیز برای این کروم بوک در نظر گرفته شده است. سیستم عامل کروم بوک پرو سامسونگ، همانطور که احتمالا می دانید، کروم او اس (Chrome OS) بوده و البته امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی نیز بر روی این دستگاه فراهم شده است. سامسونگ هنوز به صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده و به همین  دلیل در حال حاضر مشخص نیست که قیمت آن چقدر خواهد بود. علاوه بر این زمان عرضه ی کروم بوک پرو به بازار هم اعلام نشده است. در ادامه ی مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به گزارشی که به تازگی در دسترس قرار گرفته، سامسونگ در حال کار بر روی یک کروم بوک رده بالای دیگر است و امکان دارد این محصول حتی بهتر از کروم بوک پرو باشد. ظاهرا کد نام این دستگاه Caroline است و یک پردازنده ی Skylake اینتل بهره می برد. همچنین گفته شده که این کروم بوک همانند کروم بوک پرو از نوع تبدیل شونده بوده و قلم استایلوس هم دارد.

به نظر می رسد کروم بوک کارولین، تنها محصول بین کروم بوک های سامسونگ است که قابلیت های گسترده ای برای استفاده از قلم استایلوس آن در سیستم عامل کروم او اس توسعه داده شده است. با توجه به اطلاعاتی که از قلم استایلوس کارولین فاش شده، ایمیل شخص فاش کننده از کمپانی سامسونگ بوده است. البته این مورد باعث نمی شود که ساخت کروم بوک کارولین را به صورت کامل تایید کنیم ولی در هر حال می توان گفت که ممکن است سامسونگ در حال توسعه ی یک کروم بوک جدید و رده بالای دیگر نیز باشد.


منبع:زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .