تبیان، دستیار زندگی
لیگ برتر ژاپن در نسخه جدید این عنوان به طور کامل لایسنس شده است و حضور دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ J1 ژاپن در فیفا ١٧

لیگ برتر ژاپن در نسخه جدید این عنوان به طور کامل لایسنس شده است و حضور دارد.

بخش دانش تبیان

فوتبال

شرکت الکترونیک آرتز بنابر رسم سالانه ی خود، برروی توسعه و طراحی عنوان فیفا 17 مشغول به کار است و آن را برای عرضه در اواخر ماه سپتامبر، آماده می کند. به تازگی، به طور رسمی اعلام شده که لیگ J1 ژاپن در بازی فیفا 17 حضور دارد و تیم ها به طور کامل، لایسنس شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

بنابر اعلام رسمی الکترونیک آرتز، لیگ J1 ژاپن به عنوان یکی از محبوب ترین لیگ های آسیا که طرفداران زیادی دارد و درخواست های زیادی از سوی گیمرها برای حضور این لیگ در عنوان فیفا ارائه شده، در نسخه جدید این عنوان به طور کامل، لایسنس شده است و حضور دارد. تمامی 18 تیم این لیگ با آرم های معتبر، لباس  و بازیکن های واقعی در عنوان فیفا 17 حضور خواهد داشت. هم چنین، می توانید از بازیکن  و تیم های این لیگ در فیفا اولتیمیت تیم (FIFA Ultimate Team) و سایر مودهای بازی، استفاده نمایید. هم چنین، تجربه حضور در جام این لیگ در فیفا 17 برای علاقه مندان امکان پذیر است.

بنابراین، تیم های زیر از لیگ J1 ژاپن در بازی فیفا 17 لایسنس شده است :

Vegalta Sendai
Kashima Antlers
Urawa Reds
Omiya Ardija
Kashiwa Reysol
FC Tokyo
Kawasaki Frontale
Yokohama F. Marinos
Shonan Bellmare
Ventforet Kofu
Albirex Niigata
Jubilo Iwata
Nagoya Grampus
Gamba Osaka
Vissel Kobe
Sanfrecce Hiroshima
Avispa Fukuoka
Sagan Tosu
علاوه بر 18 تیم فوق، استادیوم فوتبال شهر Suita در شمال استان اوساکا ژاپن به طور کامل، شبیه سازی شده است و می توانید در صورت تمایل، آن را برای انجام بازی انتخاب نمایید. این استادیوم، استادیوم خانگی تیم گامبا اوزاکا است که در فیفا 17، در دسترس خواهد بود.

الکترونیک آرتز، هم چنین اعلام کرده است که با نزدیک شدن به زمان عرضه عنوان فیفا 17، جزئیات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد. عنوان فیفا 17 در 27 سپتامبر سال جاری برای کنسول های بازی نسل هفتم، نسل هشتم و رایانه های خانگی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که در فیفا 17 می توانید برای اولین بار در یک شبیه ساز فوتبال، بخش داستانی را تجربه نمایید. با این حال، نسخه عرضه شده برای کنسول های نسل هفتم، فاقد بخش داستانی است. لازم به ذکر است که در فیفا 17 می توانید برای اولین بار در یک شبیه ساز فوتبال، بخش داستانی را تجربه نمایید.


منبع: ترنجی