تبیان، دستیار زندگی
کارتریج این پرینتر از ته مدادها تامین می‌شود. مداد را داخل پرینتر می‌کنید و پرینتر بدنه چوبی مداد را از مغزش جدا می کند و از مغز مداد استفاده می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرینترهای مدادی

دبستان که می‌رفتم رابطه عاطفی شدیدی با مدادهایم برقرار می‌کردم! مدادها که کوچک می‍‌‌شد تمام تلاشم را می‌کردم که تا جایی که جا داشت با مداد کوچکم بنویسم.  الان هم یک کلکسیون از ته مدادهای دوران دبستانم دارم که یکی از گنجینه های محبوبم به حساب می‌آید.

امروز که در یانکو دیزاین دنبال یک ایده خلاقانه برای مجله کامپیوتر بودم این دو طرح جالب پرینتر را دیدم. احتمالا نسل بعد مثل من کلکسیونی از ته مدادهایشان نخواهند داشت بلکه ته مدادهایشان را تبدیل به کارتریج این پرینتر خواهند کرد.

طراحان: Hoyoung Lee, Seunghwa Jeong و Jin-young Yoon

منبع: Yanko Design

پرینترهای مدادی
پرینترهای مدادی

پرینترهای مدادی
پرینترهای مدادی

پرینترهای مدادی

همان طور که گفتم کارتریج این پرینتر از ته مدادها تامین می‌شود. مداد را داخل پرینتر می‌کنید و پرینتر بدنه چوبی مداد را از مغزش جدا می کند و از مغز مداد استفاده می‌کند.

این هم نمونه دیگری از این نوع پرینترهای مدادی است. در عکس می‌توانید نحوه استفاده از این پرینترها را ببینید. می توانید بارها و بارها از کاغذ استفاده کنید و همچنین نوشته های پرینت شده را به راحتی غلط گیری کنید و غلط ها را پاک کنید. این طوری به محیط ریست هم کمک کرده‌اید.

پرینترهای مدادی
پرینترهای مدادی

پرینترهای مدادی

طراح: Hoyoung Lee

منبع: Yanko Design

تهیه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی