تبیان، دستیار زندگی
ایل شركت مایكروسافت قصد دارد بزودی نسخه جدید سیستم‌ عامل خود برای ابزارهای بی‌سیم را ارائه كند. WINDOWS MOBILE 6.0 كه قرار است تا بهار به بازار ارائه شود، احتمال دارد در كنگره بارسلون در هفته آینده نیز به نمایش گذاشته ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویندوز جدید برای موبایل


شركت مایكروسافت قصد دارد بزودی نسخه جدید سیستم‌ عامل خود برای ابزارهای بی‌سیم را ارائه كند.

WINDOWS MOBILE 6.0 كه قرار است تا بهار به بازار ارائه شود، احتمال دارد در كنگره بارسلون در هفته آینده نیز به نمایش گذاشته شود.[مرور به زبان انگلیسی]

سیستم‌عامل جدید كه در ادامه سیاست مایكروسافت برای ورود به بازار تلفن همراه است،‌ دارای نرم‌افزار كامل برای كار با صندوق پست الكترونیك و همچنین دارای مسنجر مایكروسافت بوده و كاربران به صورت پیش‌فرض به سایت مایكروسافت وصل خواهند شد.

این استراتژی مایكروسافت یعنی ورود به بازارهای نرم‌افزاری غیر از كامپیوترهای رومیزی كه از چندی پیش آغاز شده و مایكروسافت كه در دنیای كامپیوترهای رومیزی رقیبی برای خود نمی‌بیند، قصد دارد علاوه بر حفظ موقعیت خود، دیگر بازارها را نیز تصرف كند.

در زمینه سیستم‌عامل ابزارهای بی‌سیم و تلفن همراه در حال حاضر تنها شركت سیمبین رقیب آنهاست كه بنابر آمار، 100 میلیون تلفن همراه با سیستم عامل این شركت تاكنون به فروش رفته است. این در حالیست كه طبق پیش‌بینی، تا سال 2009 تنها 64 میلیون تلفن با سیستم عامل مایكروسافت به فروش خواهد رفت.

منبع : همشهری آن‌لاین

مطالب مرتبط :

1. اصل کاری های ویندوز

2. ارتباط پیغام كوتاه با درد انگشتان

3. وبلاگ نویسی، این بار در تلفن همراه

4. بهترین های موبایل در سال 2006