تبیان، دستیار زندگی
سید شرکت TELECOM ITALIA SPA روز دوشنبه اعلام کرد با همکاری DUTCH POLYMER VISION، اولین کتاب همراه جهان را در سال 2007 میلادی عرضه خواهد كرد. گوشی تلفن همراهی كه بدین منظور تولید می شود از نمایشگر بزرگ POLYMER VISION ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب همراه هم از راه رسید


شرکت TELECOM ITALIA SPA روز دوشنبه اعلام کرد با همکاری DUTCH POLYMER VISION، اولین کتاب همراه جهان را در سال 2007 میلادی عرضه خواهد كرد. گوشی تلفن همراهی كه بدین منظور تولید می شود از نمایشگر بزرگ POLYMER VISION بهره خواهد برد تا حتی در روشنایی بیش از حد نور خورشید قابل رویت بوده و مطالب از طریق آن قابل خواندن باشند.

به گفته "تله کام" این محصول جدید در جریان کنگره جهانی 3GSM که قرار است در تاریخ 12 فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، به همگان معرفی خواهد شد.

بر اساس این خبر دستگاه مذکور از تلفن های همراه معمولی کوچکتر است ولی با این حال از صفحه نمایشگری برخوردار است که تا حدود 5 اینچ بزرگ می شود (13 سانتیمتر) و پس از استفاده نیز مجددا جمع و کوچک می شود. به گفته تله کام، این نوع نمایش به استفاده کنندگان امکان می دهد تا تمامی یک روزنامه و حتی یک کتاب که از طریق شبکه همراه TIM و با استفاده از یک سیم کارت امکان قابل خریداریست را مورد مطالعه قرار دهند.

اطلاعت سپس در حافظه ترمینال ذخیره می شوند که این حافظه در مدل های اولیه از گنجایشی معادل 4 گیگا بایت برخوردار است.

دستگاه جدید همچنین قادر خواهد بود تا موسیقی، کتاب های صوتی و حتی پادکست های صوتی را دانلود و پخش کند.

تله کام ایتالیا همچنین تصریح کرده است که تکنولوژی جدید این امکان را به وجود می آورد که دستگاه مذکور در آینده تصاویر متحرک و رنگی را نیز با وضوح خوبی پخش کند.

منبع : هموطن سلام

مطالب مرتبط :

1. بهترین دوستان دیجیتال

2. گوگل كتاب داستان مجانی عرضه می كند

3. آینده حافظه‌های فلش

4. صفحه " مولتی مدیا " جایگزین تخته سیاه در مدارس می‌شود.

5. جنگ بر سر کتاب ها