تبیان، دستیار زندگی
006 طی سال 2006 گوشی‌های موبایل مجهز به دوربین‌های بهتری شدند. رقابت بین گوشی‌ها از لحاظ زیبایی و اصطلاحا مد شدت بیشتری پیدا كرد. به‌كارگیری فن‌آوری‌های GPS و WI-FI در موبایل‌ها معمول شد و پیشرفت‌ در شبكه‌های ارتباطی موبای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین های موبایل در سال 2006


طی سال 2006 گوشی‌های موبایل مجهز به دوربین‌های بهتری شدند. رقابت بین گوشی‌ها از لحاظ زیبایی و اصطلاحا مد شدت بیشتری پیدا كرد. به‌كارگیری فن‌آوری‌های GPS و WI-FI در موبایل‌ها معمول شد و پیشرفت‌ در شبكه‌های ارتباطی موبایل، امكان دانلود سریع‌تر محتوا را برای كاربران میسر ساخت.

به گزارش سایت معتبر CNET در مقاله‌ای به بررسی پیشرفت‌های صنعت موبایل پرداخته و بهترین گوشی‌های موبایل سال 2006 را از جهات مختلف انتخاب كرده است:

گوشی‌های نسل سوم سونی اریكسون و نوكیا، دوربین‌های 3 مگاپیكسلی پیدا كردند. در زمینه كیفیت عكس‌های گرفته شده گوشی‌های K800I و N73 برتری خاصی داشتند ولی ما گوشی نوكیا را به خاطر توانایی آپلود عكس به سایت فیلكر بیشتر دوست داریم.

شركت ال جی گوشی شكلات CHOCOLATE را كه طراحی مبتكرانه‌ای داشت وارد بازار كرد ، این استراتژی هوشمندانه بازاریابی این شركت است كه گوشی‌ای با طراحی متفاوت تولید كند كه به سرعت از سوی رقبا مورد تقلید قرار گیرد.

در زمینه شبكه های ارتباطی موبایل هم پیشرفت‌هایی در سال 2006 به وقوع پیوست. شركت‌های TELSTRA و VODAFONE در این زمینه پیشگام بودند.

به گزارش سایت دنیای موبایل و ارتباطات، در عین حال اخیرا شایعاتی از سوی شركت اپل به گوش می‌رسد مبنی بر اینكه شركت قصد دارد وارد بازار موبایل شود و IPOD PHONE بسازد كه تركیبی از آی‌پاد و موبایل است.

** بهترین موبایل سال 2006 از لحاظ دوربین: سونی اریكسون K800I به خاطر ویژگی‌ها و طراحی كاربرپسند

** بهترین طراحی مبتكرانه : ال جی شكلات KG800

** بهترین گوشی تاشوی سال 2006 : سامسونگ D900

** بهترین گوشی هوشمند برای كاربران تجاری : BLACKBERRY 8700

** بهترین گوشی از لحاظ مد و طراحی : سونی اریكسون Z610I

** باریك‌ترین گوشی : موتورلا SLVR L7

** پر زرق و برق‌ترین گوشی سال : موتورلا D&G RAZR V3I

** بهترین پخش‌كننده MP3 و رقیب عمده آی‌پاد : سونی اریكسون W810I

** بهترین بلك‌بری سال : BLACKBERRY PEARL 8100

بلك‌بری‌ها ابزارهای قابل حملی هستند كه از سال 99 به وسیله شركت RIM ساخته شدند و توانایی‌هایی مانند دریافت و ارسال میل و فكس ، مرور صفحات اینترنت و تماس‌های تلفنی دارند.

** بهترین گوشی از لحاظ دریافت و ارسال ایمیل : نوكیا E61

** مقاوم‌ترین گوشی : نوكیا 5500 اسپرت

** بهترین گوشی با توانایی جی‌پی‌اس : MIO A701

منبع : خبرگزاری فارس


مطالب مرتبط :

1. گارانتی‌های معتبر گوشی تلفن همراه

2. بیش از 2 میلیارد نفر با تلفن همراه صحبت می‌كنند

3. بدترین محصولات فن‌آوری جهان معرفی شدند

4. وقتی با دو گوشی تلفن همراه می‌توان تخم مرغ پخت !