تبیان، دستیار زندگی
ذشت مدیر مركز تجارت جهانی دبی گفت: فروش محصولات ارایه شده در نمایشگاه جیتكس 2006 دبی، با 10 میلیون درهم افزایش نسبت به سال گذشته از مرز 82 میلیون درهم ( 22 میلیون و 404 هزار دلار) گذشت. "حلال سعیدالمری" افزود: نمایشگاه جیتك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش نمایشگاه جیتكس دبی از مرز 22 میلیون دلار گذشت

مدیر مركز تجارت جهانی دبی گفت: فروش محصولات ارایه شده در نمایشگاه جیتكس 2006 دبی، با 10 میلیون درهم افزایش نسبت به سال گذشته از مرز 82 میلیون درهم ( 22 میلیون و 404 هزار دلار) گذشت.

"حلال سعیدالمری" افزود: نمایشگاه جیتكس امسال دامنه فروش خود را از وسایل كامپیوتری به انواع لوازم الكتریكی از قبیل تلویزیون، دوربین و موبایل گسترش داده بود.

وی گفت: بیست و ششمین نمایشگاه جیتكس 2006 چهارشنبه هفته گذشته در حالی به كار خود پایان داد كه تعداد بازدیدكنندگان آن با 6/5 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، به بیش از 130 هزار نفر رسید. المری افزود : بیشترین محصولات ارایه شده در نمایشگاه امسال لپ تاپ، دوربین‌های دیجیتال، تلویزیون‌های ال‌سی دی و موبایل بود.

در نمایشگاه جیتكس 2006 بیش از سه هزار شركت از 60 كشور جهان در فضایی به وسعت 62 هزار مترمربع، جدیدترین محصولات، دستاوردها و فن‌آوری‌های صنعت ارتباطات و رایانه را در معرض دید بازدیدكنندگان قرار دادند.

همچنین جدیدترین فناوری‌ها در حوزه كامپیوتر، ارتباطات سیار، ماهواره، برق، بانكداری، دولت الكترونیك و دنیای پلاسما در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

در بخش عرضه محصولات الكترونیك نیز بیش از 15 هزار محصول برای فروش عرضه شد و بیش از 150 شركت فعال در زمینه الكترونیك محصولات مختلف خود را در معرض نمایش و فروش گذاشتند.

12 شركت ایرانی نیز در نمایشگاه جیتكس حضور داشتند و محصولات تولید داخل كشور را به نمایش گذاشتند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتكس، نمایشگاه جدید فن‌آروی‌های صنعت ارتباطات (گلف كام) نیز شبكه‌های جدید مخابراتی ارتباطات و برنامه‌های موبایل، نسل بعدی شبكه‌ها، تكنولوژی،IP ارتباطات ماهواره‌ای، تكنولوژی VOIP و راه‌حل‌های زیر ساختی صنعت ارتباطات را به نمایش گذاشتند.

منبع : IRITN.IR