تبیان، دستیار زندگی
تنها تا چند هفته آینده، اپل از نسخه 6S آیفون خود رونمایی خواهد کرد و هرچه که به زمان احتمالی معرفی آن نزدیک تر می شویم، تب شایعات و احتمالات درباره این مدل شدت می گیرد. به تازگی نیز، تصویری از کاور شیشه ای جلوی آیفون 6S منتشر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیشه محافظ پرچم‌دار بعدی اپل با نام آیفون 6S را ببینید


تنها تا چند هفته آینده، اپل از نسخه‌ 6S آیفون خود رونمایی خواهد کرد و هرچه که به زمان احتمالی معرفی آن نزدیک‌تر می‌شویم، تب شایعات و احتمالات درباره این مدل شدت می‌گیرد. به‌تازگی نیز، تصویری از کاور شیشه‌ای جلوی آیفون 6S منتشر شده است.


ایفون6 اس

اگر تصویر منتشر شده درست باشد، پنل جلویی آیفون 6S همانند پنل نسخه قبلی خود یعنی آیفون 6 خواهد بود. البته هنوز جنس ماده‌ای که محافظ آیفون بعدی اپل با آن درست می‌شود، مشخص نشده است؛ احتمال دارد که اپل برای شیشه محافظ از یاقوت کبود یا از آلومینیم سیلیکات همانند ماده سازنده محافظ گوریلا گلس، بهره بگیرد.

ایفون6 اس

شنیده می‌شود که آیفون‌های بعدی علاوه بر فناوری “Force Touch” به یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهبود یافته، پردازنده A9 و دو گیگابایت رم مجهز بوده و انتظار می‌رود که اپل، آیفون ‌6‌S را در رنگ رز طلایی نیز معرفی نماید. علاوه برآن، طبق شایعات منتشر شده، تولید انبوه آیفون 6S و آیفون  6s Plus در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا برای معرفی نسل بعدی آیفون‌های اپل با نام آیفون 6S هیجان زده‌اید یا تنها اخبار و شایعات مربوط به پرچمداران آینده اندرویدی را دنبال می‌کنید؟

بخش دانش و زندگی تبیان

منبع : ای تی سان