تبیان، دستیار زندگی
به عنوان صاحب یک کسب ¬و کار یا مدیر یک کسب¬ و کار کوچک، می¬دانید که تلاش برای نظارت بر کار افراد و ایجاد هماهنگی بین وظایف مختلف کارمندان، ممکن است یک روز کامل کاری وقت ببرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

8 اپلیکیشن برای مدیریت بهتر

(قسمت دوم)


به عنوان صاحب یک کسب ‌و کار یا مدیر یک کسب‌ و کار کوچک، می‌دانید که تلاش برای نظارت بر کار افراد و ایجاد هماهنگی بین وظایف مختلف کارمندان، ممکن است یک روز کامل کاری وقت ببرد. استفاده بهینه از زمان، چالشی همیشگی برای مدیران و صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک است و مدیریت معقول زمان به شما کمک می کند بهره‌وری و موفقیت خود را افزایش دهید.

قسمت اول

8 اپلیکیشن برای مدیریت بهتر

برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را با ملایمت بیشتری مدیریت کنید و ارتباطات را ارتقا دهید و مطمئن باشید که هیچ وظیفه ای فراموش نشده، ابزارهای مختلفی در دسترش شما هستند که در اینجا تعدادی از آنها را معرفی میکنیم.

اپلیکیشن های ادامه مطلب به شما کمک می کنند کسب و کارتان را مدیریت کنید و به بهره برداری برسانید.

5) Bump

دیوید لیب، کارمند سابق شرکت تگزاس اینسترومنت، زمانی که دانشجوی رشته MBA دانشگاه شیکاگو بود، با ایده ساخت اپلیکیشن Bump مواجه شد. وقتی او وارد اطلاعات تماس گوشیiPhone خود شد، حس کرد که می تواند فرآیند آن را توسعه دهد و با کمک دو تن از همکارانش اپلیکیشن Bump را ساختند.

ارتباط شبکه ای با صاحبان دیگر کسب و کارهای کوچک، کارآفرینان یا افرادی در جامعه کسب  و کار می تواند در رشد کسب و کار شما مفید و موثر باشد. اپلیکیشن Bump امکان تبادل اطلاعات تجاری با دیگران را فراهم می کند. از سال 2008 بیش از 8 میلیون کاربر به منظور تبادل اطلاعات از این اپلیکیشن استفاده کرده اند.

اپلیکیشن Bump اطلاعات تماس و عکس را از طریق اینترنت به دستگاه دیگری می فرستد. برای استفاده، کاربران دو گوشی هوشمند، گوشی های خود را به هم ارتباط می دهند و ظرف مدت 5 تا 10 ثانیه، صفحه ای روی هر دو گوشی ظاهر می شود که هر کدام باید مطلبی را که می خواهند بفرستند یا دریافت کنند، تایید کنند. البته حفظ امنیت اطلاعات شخصی از اولویت های طراحان این اپلیکیشن بوده و هنگام استفاده از آن می توانید تصمیم بگیرید اطلاعاتتان را با چه کسی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های iOS و اندروید قابل استفاده است.

8 اپلیکیشن برای مدیریت بهتر

6) Chargify

اگر کالای شما امکان ایجاد ثبت اینترنتی را دارد – حتی اگر خود کالا دیجیتالی نباشد – نرم افزار Chargify مناسب خواهد بود. این نرم افزار که به صورت نمودار طراحی شده این امکان را به وجود می آورد تا کوپن ها و سفارشات ویژه و نیز تاریخ انقضای خرید کالا و مهلت تمدید خرید را یکجا مدیریت کنید.

هر اپلیکیشن می تواند در حوزه های مختلف، از جمله نظارت بر عملیات کسب و کار، ارتباط بین کارمندان و خدمات مشتری به شما کمک کند.کار کردن با بهره وری بالا باعث می شود مطمئن باشید که هر جنبه از مدیریت کسب و کارهای کوچک با کیفیت و مراقبت مدیریت می شود

7) InDinero

یک دکه کوچک بستنی فروشی احتمالا به صورت سرانگشتی می داند که روز قبل چقدر بستنی قیفی، چوبی یا فنجانی فروخته است. اما در مورد هزینه هایی که برای انرژی مصرف شده برای خنک نگه داشتن یخچال، درست کردن مواد بستنی، اجاره مکان، هزینه تبلیغات و... صرف کرده، چطور؟ در کل، حتی مغازه‌های بسیار کوچک نقل و انتقالات مالی زیادی دارند و ارزیابی دقیق محاسبات مالی یک کسب و کار، بسیار مشکل است. در چنین شرایطی، اپلیکیشن inDinero کاربرد خواهد داشت. این پایگاه آنلاین، با دریافت اطلاعات از حساب بانکی یا کارت اعتباری یک صاحب کسب و کار، نه تنها اطلاعات مالی فعلی او را ارایه می دهد، بلکه میزان بودجه آینده او را پیش بینی می کند و پیشنهاداتی را ارایه می دهد.

8 اپلیکیشن برای مدیریت بهتر

8) FreshBooks

فاکتورنویسی کاری مشابه نوشتن گزارش هزینه ها است. چه خودتان فاکتوری را تهیه کنید، چه آن را دریافت کنید و یا هر دو، نگه داشتن فاکتورها در یک قالب یکپارچه که دسترسی به آن آسان باشد، دردسر بزرگی است.

نرم افزار FreshBooks این کار را برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و مشاوران مالی، با اتوماتیک سازی مراحل مختلف فرآیند فاکتورنویسی تسهیل کرده است.

8 اپلیکیشن برای مدیریت بهتر

با استفاده از اپلیکیشن هایی که نام برده شد، می‌توانید کسب و کارتان را ساده و موثر کنید و کمک کنید شرکتتان به سوی اهدافی که تعیین کرده اید، حرکت کند. هر اپلیکیشن می تواند در حوزه های مختلف، از جمله نظارت بر عملیات کسب و کار، ارتباط بین کارمندان و خدمات مشتری به شما کمک کند. کار کردن با بهره وری بالا باعث می شود مطمئن باشید که هر جنبه از مدیریت کسب و کارهای کوچک با کیفیت و مراقبت مدیریت می شود، نه به صورت تصادفی. اگر با ابزارهای مناسب، عملیات کسب و کار را ساده تر کنید، استرس کمتری به شما وارد می شود و در ضمن بیشتر از کارتان لذت می برید.

بخش دانش و زندگی تبیان


برگرفته از نردبان