تبیان، دستیار زندگی
نمایش‌های اسلایدی باید تصویری باشند و بخشی از جذابیت آنها از گرافیك است(خواه یك Clip art باشد، خواه تصویری باشد كه با یك برنامه گرافیكی ایجاد كرده‌اید و خواه یك عكس باشد كه از اینترنت گرفته‌اید.) تصویرها واقعاً می‌توا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

نمایش‌های اسلایدی باید تصویری باشند و بخشی از جذابیت آنها از گرافیك است(خواه یك Clip art باشد، خواه تصویری باشد كه با یك برنامه گرافیكی ایجاد كرده‌اید و خواه یك عكس باشد كه از اینترنت گرفته‌اید.) تصویرها واقعاً می‌توانند اسلایدها را زیبا كنند، به این دلیل Presentationهایی كه با Autocontent Wizard و قالب‌های Slide Design ایجاد می‌شوند قسمت‌هایی دارند كه برای عناصر گرافیكی در نظر گرفته شده‌اند. Power Point مجموعه بزرگی از Clip art دارد كه می‌توانید در نمایش‌های اسلایدی خود از آنها استفاده كنید یا می‌توانید از كارهای هنری در فایل‌های دیگر استفاده كنید.بعد از اینكه یك تصویر گرافیكی را در اسلاید درج كردید، می‌توانید اندازه آن را تغییر دهید، آن را جابجا كنید، بچرخانید و غیره(به كار عملی 5 «چگونه یك شیء را جابجا كنیم، تغییر اندازه دهیم و بچرخانیم» در بخش 8 «گار با ابزارهای گرافیكی آفیس» مراجعه كنید.

یكی از محل‌های تصاویر گرافیكی را انتخاب كنید

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

اگر اسلاید شما محلی برای تصویر گرافیكی دارد، روی آن محل كلیك كنید تا Clip Gallery باز شود (و به مرحله 3 بروید.) اگر این محل چندین گزینه برای محتوی دارد (مانند این مثال)، روی دكمه Insert Clip Art كلیك كنید.

یك شیء گرافیكی جدید اضافه كنید

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

اگر اسلاید، محل از پیش تعیین شده‌ای برای گرافیك ندارد، یا اینكه بخواهید تصویر دیگری را به اسلاید اضافه كنید، باید یك كادر جدید برای گرافیك اضافه كنید. روی دكمه Insert Clip Art در نوار ابزار Drawing كلیك كنید.

جستجو بدنبال یك تصویر

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

در كادر محاوره‌ای Select Picture كه باز می‌شود ، یك كلمه كلیدی یا عبارت برای نوع تصویر مورد نظر تایپ كنید و روی Search كلیك كنید. ممكن است از شما خواسته شود كه به اتصال اینترنت خود login كنید و از طریق سایت وب مایكروسافت به Clip art دستیابی پیدا كنید.

انتخاب یك Clip art

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

با استفاده از اسكرول بار، در مجموعه تصاویر اسكرول كنید. وقتی كه تصویر مورد نظر را پیدا كردید، روی آن كلیك كنید تا انتخاب شود و بعد روی Ok كلیك كنید. تصویر مورد نظر در اسلاید درج می‌شود.

استفاده از یك فایل تصویر

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

اگر در كامپیوتر خود یك فایل تصویر دارید می‌توانید آن را در اسلاید درج كنید . از منوی Insert ، گزینه Picture و بعد گزینه From File را انتخاب كنید تا كادر محاوره‌ای Insert Picture باز شود.

محل تصویر را پیدا كنید

چگونه یك تصویر به اسلاید اضافه كنیم

فایل تصویر مورد نظر را پیدا كنید. وقتی كه آن را پیدا كردید روی آن دابل كلیك كنید تا در اسلاید درج شود.

 * توجه  *

تصویر گرافیكی ، تصویر یا عكس؟

اصطلاحات تصویر گرافیكی ، تصویر و عكس برای هر نوع كار هنری كه بتوان در اسلاید درج كرد بكار می‌روند.

تغییر دادن اندازه Clip Art

بسته به Clip art كه انتخاب می‌كنید، ممكن است مجبور شوید كه اندازه آن را تغییر دهید تا در اسلاید درج شود. برای این كار، روی آن كلیك كنید و یكی از دسته‌های انتخاب را با ماوس بكشید.

كار با اشیا، اسلاید

با Clip art و هر شیء دیگر در اسلایدهای Power Point به روش‌‌های مختلف می‌توان كاركرد. بخش 8 «كار با ابزارهای گرافیكی آفیس» به شما یاد می‌دهد كه چگونه اشیایی مانند اشكال پایه و Word Art درج كنید، جلوه‌های سایه‌ای اضافه كنید، فرمت تصویر را تغییر دهید و اشیاء را روی یكدیگر بصورت لایه‌ای درآورید و گروه بندی كنید.