تبیان، دستیار زندگی
نسخه‌های جدید RealPlayer می‌توانند فایل‌های Real Audio و Real Video را به راحتی پخش كنند. در كار عملی قبل روش دریافت جدیدترین نسخة رایگان RealPlayer از اینترنت تشریح ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصب برنامة Player Real Audio

نسخه‌های جدید RealPlayer می‌توانند فایل‌های Real Audio و Real Video را به راحتی پخش كنند. در كار عملی قبل روش دریافت جدیدترین نسخة رایگان RealPlayer از اینترنت تشریح شد. در صورتی كد قبل از دریافت فایل از اینترنت، گزینة اجرای برنامة نصب پس از دریافت فایل نصب را انتخاب كرده باشید، برنامه نصب RealPlayer پس از دریافت كامل فایل از اینترنت به صورت خودكار اجرا می‌شود. در غیر این‌صورت روی آیكون فایل دریافت شده دو بار كلیك كنید تا نصب برنامة RealPlayer آغاز گردد.

شروع نصب

نصب برنامة Player Real Audio

اولین پنجره‌ای كه در نصب RealPlayer با آن مواجه می‌شوید پنجرة خوش‌آمدگویی می‌باشد. در این صفحه‌، شرایط قرارداد نرم‌افزار را بررسی كنید و اگر موافق آن هستید دكمةAccept را كلیك كنید.

تعیین سرعت اینترنت

نصب برنامة Player Real Audio

در این پنجره شما می‌بایست سرعت و نوع ارتباط اینترنتی خود را تعیین كنید. پس از تعیین سرعت و نوع ارتباط‌تان Next را كلیك كنید. نكته اینكه اغلب شما كاربران نوع ارتباط‌تان dial-up و سرعت ارتباط‌تان 56k می‌باشد.

مسیر نصب RealPlayer را تعیین كنید

نصب برنامة Player Real Audio

اگر می‌خواهید درون شاخه‌ای متفاوت از شاخة نصب پیش‌فرض RealPlayer، آن را نصب كنید دكمةBrowse را كلیك كرده و مسیر نصب جدیدی برای RealPlayer انتخاب كنید. زمانی كه مسیر نصب شما انتخاب شد برای ادامة نصبNext را كلیك كنید.

تغییر پیش‌فرض‌های دستگاه

نصب برنامة Player Real Audio

نوع فایل‌هایی كه مایلید RealPlayer نرم‌افزار پیش‌فرض برای باز كردن‌شان شود را تعیین كرده دكمة Finish را كلیك كنید.

پایان نصب

نصب برنامة Player Real Audio

پس از نصب RealPlayer از شما درخواست می‌شود برای جستجو در اینترنت اكسپلورر از نوار ابزار شركت Real استفاده كنید. در صورتی كه مایلید به این درخواست جواب منفی بدهید Disable this feature را انتخاب كرده سپس Continue را كلیك كنید.

گوش دادن به Real Audio

نصب برنامة Player Real Audio

RealPlayer پس از نصب اجرا می‌شود و شما می‌توانید فایل‌های مورد نظرتان را باز كنید. محیط نرم‌افزار RealPlayer در شكل زیر نشان داده شده است.