تبیان، دستیار زندگی
جدیدترین نسخة ICQ به صورت رایگان از اینترنت قابل دریافت است. در كار عملی قبل روش دریافت فایل نصب ICQ شرح داده شد. پس از اینكه فایل نصب به طور كامل download گردید روی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصب برنامة ICQ

جدیدترین نسخة ICQ به صورت رایگان از اینترنت قابل دریافت است. در كار عملی قبل روش دریافت فایل نصب ICQ شرح داده شد. پس از اینكه فایل نصب به طور كامل download گردید روی آیكون آن دو بار كلیك كنید تا اجرا گردد. با اجرای این فایل نصب برنامه شروع شده است. شما در این كار عملی یاد می‌گیرید چگونه برنامةICQ را نصب كنید.

شروع نصب

نصب برنامة ICQ

با اجرای فایل نصب برنامه، صفحة خوش‌آمدگویی به نمایش در می‌آید. مسیر نصب پیش‌فرض برای برنامة ICQ در این صفحه نمایش نشان داده شده است. اگر مایل به تغییر مسیر نصب بودید روی دكمة موجود در زیر مسیر نصب كلیك كنید. در غیر این صورت دكمة Next را كلیك كنید.

تغییر مسیر نصب

نصب برنامة ICQ

در صورتی كه مایل به تغییر مسیر نصب بودید و دكمة مورد نظر آن را كلیك كرده‌اید صفحة جدیدی ظاهر می شود كه توسط آن این كار میسّر می‌شود. پس از تعیین مسیر نصب، دكمة Next را كلیك كنید.

تایید شرایط نصب

نصب برنامة ICQ

برای شروع نصب ICQ می‌بایست شرایطی را كه شركت طراح نرم‌افزار ICQ برای نصب آن تعیین كرده تأیید كنید. این شرایط را مطالعه كنید و جهت تأیید آنها Next را كلیك كنید تا نصب ICQ آغاز گردد.

*توجه*

دیگر نرم‌افزارهای گفتگو

نرم‌افزارهای بسیاری امكانات جستجو ارائه می‌كنند كه از این میان می‌توانیم به Yahoo Messenger، Windows Messenger، AOL Messenger و IRC اشاره كنیم. گفتگو كردن از طریق نرم‌افزارهای Yahoo Messenger و Windows Messenger بسیار ساده است. مخصوصاً حالا كه طریقة ایجاد آدرس پست الكترونیكی در سایت‌های Yahoo! و Hotmail را یاد گرفته‌اید (بخش 3 و 6). با آدرس‌هایی كه در بخش‌های گذشته ایجاد كرده‌اید به Yahoo Messenger و Windows Messenger وصل شوید و روش كار با سرویس‌های مختلف این نرم‌افزارها را نیز یاد بگیرید.